bazzy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onderzoek duurt te lang, is niet opgelost


  • 348058195
  • Abonnement:
  • Red
  • Looptijd van je contract:
  • Van 14 november 2015 tot 13 november 2017
  • Verlengen kan vanaf:
  • 4 maanden voor einddatum 13 november 2017
zelfs dit klopt niet eigenlijk klopt er niets nu ruim mnd niet berijkbaar rek. innen doen ze gewoon wel hun verplichtingen nakomen geen kans service technische dienst gaat t oplossen nu al vier keer blijkbaar kunnen ze t niet 35 dagen niet gebeld of gsmsd worden gewoon niet berijk baar zijn kan niet de bedoeling zijn denk
4 Reacties 4
bazzy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bazzy wrote:



  • Abonnement:
  • Red
  • Looptijd van je contract:
  • Van 14 november 2015 tot 13 november 2017
  • Verlengen kan vanaf:
  • 4 maanden voor einddatum 13 november 2017
zelfs dit klopt niet eigenlijk klopt er niets nu ruim mnd niet berijkbaar rek. innen doen ze gewoon wel hun verplichtingen nakomen geen kans service technische dienst gaat t oplossen nu al vier keer blijkbaar kunnen ze t niet 35 dagen niet gebeld of gsmsd worden gewoon niet berijk baar zijn kan niet de bedoeling zijn denk
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi bazzy

Welkom op de community!
Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, Ik kan me voorstellen dat het te lang duurt. Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan.

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je nu niet verder komt en deze ervaring hiermee hebt. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover contact op te nemen met de klantenservice via 1201 of door een chat te starten zodat mijn collega's meteen met je mee kunnen kijken naar de status van het onderzoek.

Vanuit hier kan ik wegens privacy redenenen niet in de systemen en gegevens inzien. Ik kan dan ook helaas niet het onderzoek opvragen voor je en vanuit hier verder helpen.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
bazzy
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou ik ben de coulante wel voorbij heeft veel elende veroorzaakt zeg maar er zijn al 4 casusen gemaakt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kan ik me voorstellen bazzy
Ik zou je graag verder helpen als ik de mogelijkheid had. Zoals ik al aangaf kan ik dit helaas nie5 vanuit hier oppakken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic