EmielV

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongevraagd abonnement

Enkele weken geleden heb ik 2 x kosten in rekening gebracht gekregen via Vodafone. Voor abonnementen van games, die ik nooit afgesloten heb.
Mij werd gezegd dat dit via de service afdeling gecorrigeerd zou worden. Niet dus!
9.50 euro in rekening gebracht door Vodafone. Ik heb direct het contract opgezegd en zal die kosten niet betalen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EmielV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je is toegezegd dat de service afdeling het zou gaan corrigeren maar dat dit niet is gedaan. Uiteraard weet ik niet hoe het gesprek is verlopen en kan als klant niet in het systeem kijken, daar moet je echt iemand van de klantenservice van Vodafone voor spreken. Er kan natuurlijk altijd iets mis zijn gegaan, vergissing is menselijk.

Mijn advies is daarom ook om nog eens contact op te nemen, die mensen kunnen zien wat er is afgesproken. Eventueel zou je ook een bericht kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Jammer dat je al gelijk je contract hebt gestopt.

Succes in ieder geval.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EmielV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je is toegezegd dat de service afdeling het zou gaan corrigeren maar dat dit niet is gedaan. Uiteraard weet ik niet hoe het gesprek is verlopen en kan als klant niet in het systeem kijken, daar moet je echt iemand van de klantenservice van Vodafone voor spreken. Er kan natuurlijk altijd iets mis zijn gegaan, vergissing is menselijk.

Mijn advies is daarom ook om nog eens contact op te nemen, die mensen kunnen zien wat er is afgesproken. Eventueel zou je ook een bericht kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Jammer dat je al gelijk je contract hebt gestopt.

Succes in ieder geval.
EmielV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie, Energieboy.
Aan mijn beslissing ging een lang telefoongesprek, een aantal e-mails en een reactie op het forum vooraf. Voldoende kans om iets te doen, als je dat wil, lijkt me. Groet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, wat jij wil.
Wilde je alleen helpen en aangeven wat het best is om te doen. Begrijp dat als je als meer keren contact hebt gehad en het nu nog niet goed is dat je er dan genoeg van hebt, maar je kan beter nog eens melden, lijkt me.

Maar goed, het is wat jij zelf wilt ?
Wens ik je toch een goed weekend en plezier bij een nieuwe provider.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @EmielV,

Ik begrijp dat het frustrerend is als er een toezegging wordt gedaan voor een correctie en dit vervolgens niet gebeurd. Jammer om te horen dat je hierom je contract hebt opgezegd. Echter, ik raad je ten zeerste af om deze kosten niet te betalen. Neem nogmaals contact met ons op om te bekijken wat hier mis is gegaan. Wanneer je je openstaande kostenposten niet betaald kan nl uiteindelijk je mobiele nummer geblokkeerd worden.
EmielV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dat uitgebreid besproken met Vodafone maar zonder resultaat. Jullie blijven suggereren dat ik abusievelijk dat afgesloten heb. Niet dus.
Ik wil dat best nogmaals proberen.....
Met wie neem ik contact op?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt hiervoor contact opnemen via Facebook, Twitter of via de chat.
EmielV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fcebook heb ik om bekende reden opgezegd. Twitter heb ik niet.. dan maar chatten ....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht chatten niet lukken, mag je natuurlijk ook bellen via 0800-0094
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic