Ongevraagd een

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongevraagd een content abonnement

Ik kreeg een sms bericht met een link en de mededeling dat ik een abbonement hebt van 5,- per week. Heb hier niet opgeklikt wel afgemeld/blokkade van diensten derden. Wel is er 15,- extra ingehouden!
Hoe kan dit zomaar? Ik weet nergens van!
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ongevraagd een abbonnement
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Iemand kan zomaar je nummer hebben ingevoerd of misschien ook wel per ongelijk, dat die z'n eigen nummer dacht in te voeren en nu blijkt het van iemand anders te zijn. Maar het kan ook gewoon onder het kopje fraude vallen en daar kan Vodafone ook niet zoveel aan doen. Uiteraard kunnen ze je wel helpen, maar deze kleine gevallen komt wel eens voor en dan is het het beste om contact op te nemen met Vodafone Klantenservice. Heb je overigens al gekeken op payinfo.nl om te zien of je daar een abonnement hebt lopen? Deze kan je daar dan eventueel ook stoppen!

Mocht je nog vragen over de betaling en wat nu te doen dan kan je het beste de klantenservice van Vodafone bellen of via de My Vodafone app (website) een chat starten met de klantenservice om te vragen wat je er mee kan doen (je kunt ook eventueel via hier een chat starten). Lees meer info over ongewenste sms'jes: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Eventueel kan je nog een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook en daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen. Zie je al denken, waarom niet via de Community. Dit komt omdat ze in je gegevens moeten kijken en dat is via hier niet mogelijk vanwege privacy.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ik heb nog een stukje tekst gevonden van een Vodafone medewerker:

Je kunt de volgende stappen doorlopen betreft sms en contentdiensten:

  • Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten en kan de contentdienst stop gezet worden.
  • Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.
  • Het kan altijd aangekaart worden via mail. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!

Meer hierover lees je ook in dit topic.

Komt wel een beetje overeen met wat ik heb geschreven, maar dan heb je nog meer info.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit topic gesloten, er loopt namelijk al een vergelijkbaar topic op https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/health-academy-295916.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic