Beantwoord

Ongewenste mailtjes

  • 9 juli 2018
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Beste ,

Ik ben inmiddels al een aantal jaar lid en heb zowel Vodafone als Ziggo. Nu heb ik laatst een nieuwe tv gekocht en ook een nieuwe CI plus module ontvangen. Sindsdien wordt ik door jullie ongeveer wekelijk gestalkt of ik een abo bij Vodafone wil. Aangezien ik die al heb zijn deze mailtjes uitermate irritant en blijkbaar wordt het in jullie systeem dus niet goed bijgehouden of men al lid is?!
Ik wil geen mailtjes ontvangen. Dit stond al uitgeschakeld bij privacy en ik heb hier inmiddels ook al 2 reacties over gestuurd en gebeld. Schijnbaar helpt dit niet en ontving ik vandaag weer zo’n zelfde mailtje. Hoe gaan jullie dit oplossen?! Want zo raken jullie mij anders juist kwijt.
icon

Beste antwoord door Energieboy 9 juli 2018, 19:28

Hoi @Linn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan niemand je hier mee helpen. Het beste kan je een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook, daar kan men je helpen, hoop ik. Anders kan je nog via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Snap dat het heel erg vervelend is om deze mailtjes te krijgen. Ook wel een beetje overbodig, zoals je zegt. Maar daar kan men je beter helpen dan hier op de Community.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Linn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan niemand je hier mee helpen. Het beste kan je een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook, daar kan men je helpen, hoop ik. Anders kan je nog via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Snap dat het heel erg vervelend is om deze mailtjes te krijgen. Ook wel een beetje overbodig, zoals je zegt. Maar daar kan men je beter helpen dan hier op de Community.
Hebben mijn collega's het nog aangepast voor je?
Reputatie 7
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.