Linn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongewenste mailtjes

Beste ,

Ik ben inmiddels al een aantal jaar lid en heb zowel Vodafone als Ziggo. Nu heb ik laatst een nieuwe tv gekocht en ook een nieuwe CI plus module ontvangen. Sindsdien wordt ik door jullie ongeveer wekelijk gestalkt of ik een abo bij Vodafone wil. Aangezien ik die al heb zijn deze mailtjes uitermate irritant en blijkbaar wordt het in jullie systeem dus niet goed bijgehouden of men al lid is?!
Ik wil geen mailtjes ontvangen. Dit stond al uitgeschakeld bij privacy en ik heb hier inmiddels ook al 2 reacties over gestuurd en gebeld. Schijnbaar helpt dit niet en ontving ik vandaag weer zo’n zelfde mailtje. Hoe gaan jullie dit oplossen?! Want zo raken jullie mij anders juist kwijt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Linn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan niemand je hier mee helpen. Het beste kan je een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook, daar kan men je helpen, hoop ik. Anders kan je nog via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Snap dat het heel erg vervelend is om deze mailtjes te krijgen. Ook wel een beetje overbodig, zoals je zegt. Maar daar kan men je beter helpen dan hier op de Community.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Linn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan niemand je hier mee helpen. Het beste kan je een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook, daar kan men je helpen, hoop ik. Anders kan je nog via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Snap dat het heel erg vervelend is om deze mailtjes te krijgen. Ook wel een beetje overbodig, zoals je zegt. Maar daar kan men je beter helpen dan hier op de Community.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben mijn collega's het nog aangepast voor je?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic