bU27y6D

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onjuiste bedragen op laatste factuur

Op mijn nieuwste factuur (oktober 2018) staat het reguliere bedrag van € 29,17, bestaande uit € 14,17 abonnementskosten en € 15,00 toestelbetaling.

Per 8 oktober 2018 ben ik overgestapt naar een andere provider, dus ik heb maar 7 dagen van het abonnement gebruik gemaakt. Daarnaast heb ik een toestellening van € 180 met een looptijd van 12 maanden. Op dit moment heb ik in totaal € 177,10 afbetaald, dus ook de € 15 op mijn factuur is te hoog.

Worden de abonnementskosten nog naar rato berekend en de toestelkosten nog bijgewerkt voor de afschrijving?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bU27y6D
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wij als klanten willen je graag helpen maar dit is niet mogelijk omdat hiervoor in het systeem gekeken moet worden. Daarom mijn advies om via de klantenservice van Vodafone contact op te nemen of een privé bericht te sturen naar Twitter en/of Facebook. Deze kunnen in het systeem kijken en je daar zeker een antwoord op geven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bU27y6D
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wij als klanten willen je graag helpen maar dit is niet mogelijk omdat hiervoor in het systeem gekeken moet worden. Daarom mijn advies om via de klantenservice van Vodafone contact op te nemen of een privé bericht te sturen naar Twitter en/of Facebook. Deze kunnen in het systeem kijken en je daar zeker een antwoord op geven.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic