klant883

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onrechtmatige afsluiting telefoonlijn

Gisteren heb ik gebeld na net thuis te zijn van werkreis omdat ik een sms ontving over een niet gedane betaling. Ik zat midden in het afronden van betaalafspraken met de medewerker, hij was met laatste details bezig, het afgesproken betaalgedeelte per direct was al betaald en vodafone stopte op dat moment direct met levering van haar diensten waardoor de afspraak niet definitief gemaakt is. Vodafone handeld desondanks in strijd met de afspraak en is verantwoordelijk voor nu onstaande schade, emails met bezwaar komt terug, ik kan niet bellen. Ik kan niet weg om bij een kantoor met een printout van de betaling langs te gaan, noch de email. Ik kan als behandelaar nu geen afspraken verifieren of nakomen omdat ik niet bereikbaar ben wat kan ik doen om de schade te verhalen en wie kan ik bereiken om per direct mijn verbinding te herstellen. Ik ben al vanaf libertel tijd vaste klant en ben geschokt door het gebrek aan ethiek van dit bedrijf in deze fase van haar bestaan en zou het onder deze voorwaarden iedereen afraden een abonnement te nemen.
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voordat er een blokkade volgt, is er al een periode overheen gegaan vanaf het moment van niet betalen. Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is.

Ik raad je dan ook in dit geval aan om contact op te nemen met mijn collega's voor een betalinsregeling. Dit kan via 0800-0094.

Wil je de blokkade zo snel mogelijk verwijderd hebben, raad ik aan om de openstaande facturen te voldoen. Binnen 24 uur wordt je dan gedeblokkeerd als het betaald is via IDEAL. Via internetbankieren duur5 dit minimaal 3 werkdagen.

Mijn collega's kijken graag Met je mee waarom de blokkade alsnog actief is geworden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic