Armymuppet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onterechte vordering deurwaarder

Geachte Vodafone medewerker,
Ruim 10 jaar geleden had ik een schuld bij u. Deze is toen via de Nederlandse kredietbank via budgetbeheer gedeeltelijk in 2011 en 2012 is er toen maandelijks door hun 50 euro afgelost. In 2012 is er toen door de schuldhulpverlener van budgetbeheer met Vodafone overeengekomen dat het restbedrag kwijtgescholden werd.
Jaren heb ik niks meer gehoord tot 2015 ************** deurwaarders met een vordering op de proppen kwam om alsnog het resterende bedrag te betalen. Ik heb toen alle bewijsstukken naar betreffende deurwaarderskantoor gestuurd en daarna lange tijd niks meer gehoord. Vorig jaar is er nog een keer een brief binnengekomen waarop ik toen per mail naar de deurwaarder op heb gereageerd om het verhaal nogmaals uit te leggen. Nu ligt er een brief binnen om het gehele bedrag á 1.383,71 binnen 5 dagen te betalen anders wordt er 27 maart aanstaande beslag gelegd op mijn roerende zaken.
Als alleenstaande moeder die sinds 2011 keihard heeft gewerkt om alle schulden af te lossen, wordt ik hier dus NIET blij van!
Bij deze verzoek ik jullie om zelf een goed in jullie dossier te kijken naar de afspraken gemaakt met ************ van de Nederlandse Kredietbank (budgetbeheer) en eindelijk er eens voor te zorgen dat deze overfanatieke deurwaarder mij met rust laat. Zelf heb ik helaas door de jaren heen betreffende documenten niet meer. Maar alles is destijds vastgelegd, ook door Vodafone zelf. Mochten jullie alsnog deze onwettige vordering (dossiernummer 21********/kk) door laten zetten door ******** , dan rest mij niets anders dan gerechtelijke stappen te ondernemen.
Ik plaats dit dan ook op het forum omdat ik benieuwd ben of andere klanten ook zulke ervaringen hebben.
Met vriendelijke groet
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Armymuppet

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent van de brief en deurwaarder. Wat er precies aan de hand is kan ik vanuit hier niet voor je controleren. Dit is omdat wegens privacy redenen wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. Indien het al overgedragen is aan een incassobureau, dan mag je contact opnemen hierover met het incassobureau. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je verzoeken om hierover te bellen met 043 351 45 25. Mijn collega's kijken graag met je mee en kunnen uitzoeken voor je wat er precies aan de hand is.
Omdat wij je vanuit de Community niet verder kunnen helpen, heb ik het topic dan ook meteen gesloten. Daarnaast heb ik namen en gegevens ivm privacy verwijderd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic