Ivor de Haan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppeling vodafone/ziggo

Geachte mevrouw, meneer,
Ik hoop dat u mij kunt helpen met her volgende.
Mijn klantnummer van vodafone, te weten ********, dient gekoppeld te worden aan het ziggo klantnummer: *******
Momenteel is het vodafone nr. gekoppeld aan een oud ziggo klantnummer, *********. Dit oude ziggo klantnummer is niet meer actief.
De koppeling is nodig om mijn nieuwe Ziggo klantnummer te registreren met mijn huidige email adres om gebruik te maken van Mijn Ziggo. En uiteraard ook nodig voor combi voordelen ziggo/vodafone.


Graag hoor ik of dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet,



Moderator edit: klantnummers verwijderd ivm privacy.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ivor de Haan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit een kastje muur gaat worden, dit is echt SUPER lastig!
Mijn advies zou zijn geweest, koppel deze NU nog niet aan elkaar want het is een ramp.
Deze info lees je ook heel veel op de Community van Ziggo en daar spreken veel mensen dat het echt een groot probleem is en dat Ziggo bezig is om dit op te lossen maar dat ze nog geen tijd kunnen aangeven dat het opgelost moet zijn. Om eerlijk te zijn verwacht ik dan ook niet echt op dit moment een oplossing.

Omdat het om een Ziggo account nummer gaat moet je echt op de Community van Ziggo zijn om daar te vragen aan een moderator of die het voor je kan oplossen. Echter, het is een gedoe en ik hoop dan ook dat ze het voor je op korte termijn, zonder al teveel moeite, kunnen oplossen. Maar goed, je moet dus echt naar de Ziggo Community.

Het koppelen heeft overigens NIETS te maken met de VodafoneZiggo voordelen die je krijgt. Dit is gewoon een controle vanuit VodafoneZiggo zelf en die kijken of je alles op één adres hebt en dan is het al goed. Dus daarvoor hoefde je je accounts zeker niet samen te voegen. Het kan overigens 4 weken duren voor VodafoneZiggo alles heeft gecontroleerd en dat je dan alles binnen krijgt (maar kan ook eerder, wat ik wel hoop).


Meer info over VodafoneZiggo combi:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ivor de Haan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit een kastje muur gaat worden, dit is echt SUPER lastig!
Mijn advies zou zijn geweest, koppel deze NU nog niet aan elkaar want het is een ramp.
Deze info lees je ook heel veel op de Community van Ziggo en daar spreken veel mensen dat het echt een groot probleem is en dat Ziggo bezig is om dit op te lossen maar dat ze nog geen tijd kunnen aangeven dat het opgelost moet zijn. Om eerlijk te zijn verwacht ik dan ook niet echt op dit moment een oplossing.

Omdat het om een Ziggo account nummer gaat moet je echt op de Community van Ziggo zijn om daar te vragen aan een moderator of die het voor je kan oplossen. Echter, het is een gedoe en ik hoop dan ook dat ze het voor je op korte termijn, zonder al teveel moeite, kunnen oplossen. Maar goed, je moet dus echt naar de Ziggo Community.

Het koppelen heeft overigens NIETS te maken met de VodafoneZiggo voordelen die je krijgt. Dit is gewoon een controle vanuit VodafoneZiggo zelf en die kijken of je alles op één adres hebt en dan is het al goed. Dus daarvoor hoefde je je accounts zeker niet samen te voegen. Het kan overigens 4 weken duren voor VodafoneZiggo alles heeft gecontroleerd en dat je dan alles binnen krijgt (maar kan ook eerder, wat ik wel hoop).


Meer info over VodafoneZiggo combi:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Ivor de Haan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy
Top antwoord!
Ik heb dezelde vraag ook bij ziggo neergelegd en zij belden mij zojuidt terug met de mededeling dat ze het in orde gaan maken. Dus dat zou mooi zijn.
Je hebt gelijk wat de combi voordelen betreft. ik zie dat ik reeds dubbele data heb. Dus dat is gelukkig in orde.
De bal ligt nu bij Ziggo.

Nogmaals bedankt.

Grtz
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Bedankt voor je bericht.
Veel plezier in ieder geval bij VodafoneZiggo en alvast een knallend uiteinde :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ga het topic binnenkort sluiten, fijn om te lezen dat je de extra's al hebt. Ik heb wel je klantnummers verwijderd ivm je privacy.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic