Latifa871

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Openstaande rekening voor abonnement die binnen 1 dag geannuleerd is

Ik heb in april een abonnement afgesloten met een toestel maar op dezelfde dag mij toch bedacht om alleen een sim only te nemen en heb alles teruggebracht. Vanwege een storing in het systeem moest er een ticket aangemaakt worden waar binnen 10 dagen gereageerd zou worden. Dezelfde dag heb ik nog een nieuwe sim only aangeschaft. Op dat moment had ik dus 2 abonnementen

nu staat er wel nog een bedrag open van de eerste geannulleerde abonnement en heb ik nog steeds 2 profielen in mijn app.

in de winkel gaf men aan dat jullie dit zouden herstellen maar tot op heden na 2 maanden is het nog steeds niet opgelost. Ik betaal keurig netjes mijn rekeningen; behalve deze maar dat snapt u wel neem ik aan.

kan iemand dit oppakken aub
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Latifa871,

Zo te zien hebben we je bericht over het hoofd gezien. Is dit inmiddels al opgelost? Via deze weg kunnen we dit overigens niet voor je oplossen. Indien het nog niet is verwerkt dien je hiervoor nogmaals even contact op te nemen met onze klantenservice.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic