Sticky

[Opgelost] Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden

  • 29 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 66079 Bekeken

Update 09:15 uur
Tijdens de storing is geen mobiele data mogelijk geweest en heeft een deel van onze klanten hinder ondervonden met bellen.

In de loop van gisteravond konden klanten gefaseerd weer gebruik maken van onze diensten waardoor de storing voor alle klanten gisteravond is opgelost.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, schakel dan je toestel eens uit en weer aan.

De oorzaak van de storing wordt onderzocht.

Onze excuses voor het ongemak.


Voorgaand bericht:
Hallo allemaal,

We merken dat onze klanten problemen ervaren met het maken van een dataverbinding en het opzetten en/of beantwoorden van gesprekken.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Wil je een melding ontvangen zodra er nieuws is? Log dan eerst in, en klik op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen’.

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/0bbg9

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Update 17:00 uur

Bellen op het 2G en 3G netwerk is op dit moment wel weer mogelijk. Zodra we meer updates hebben, plaatsen we deze in dit topic. Bedankt voor jullie begrip!
Update 21:25 uur

Wij werken hard aan het oplossen van de storing en we verwachten de verbindingen weer gefaseerd te kunnen herstellen. Bellen op het 2G en 3G netwerk was al mogelijk en een groot deel van de 4G dataverbindingen werkt weer. Hoelang het duurt tot alle verbindingen weer zijn hersteld, kunnen we helaas nog niet zeggen.
Update 00:45 uur

De storing is opgelost en onze klanten kunnen weer gebruik maken van al onze diensten. Excuses voor het ongemak.
Update 09:15 uur

Tijdens de storing is geen mobiele data mogelijk geweest en heeft een deel van onze klanten hinder ondervonden met bellen.

In de loop van gisteravond konden klanten gefaseerd weer gebruik maken van onze diensten waardoor de storing voor alle klanten gisteravond is opgelost.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, schakel dan je toestel eens uit en weer aan.

De oorzaak van de storing wordt onderzocht.

Onze excuses voor het ongemak.