De meister

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ophouden met bellen zonder opnemen

Beste Vodafone.


Iknwordt op het moment al een week gebeld door een privé number en sinds kort is dat zichtbaar. Dat is deze +31362052100. Internet verteld mij dat het nummer van jullie is, waarschijnlijk om een matige deal aan te bieden.
Mijn probleem:
Ik zit momenteel in peru, dus jullie bellen mij iedere nacht wakker door het tijdverschil. Ik zit bij T-Mobile en ben daar tevreden dus hoef jullie fantastische deal niet. Ik ga niet opnemen want alleen al aan opstartkosten kan ik hier al een week eten. Dus tot nu toe al 10x jullie weggedrukt. Wanneer is het duidelijk en stoppen jullie met bellen ? Je kan via jullie site geen mail sturen oid. Alleen bellen of dit..
Maarja bellen...
Dus ik gok dat jullie mijn email zien, mail mij persoonlijk. Dan vertel ik welk telefoonnummer de komende maand niet meer gebeld moet worden. Daarna mogen jullie echt nog eens bellen, zal ik die matige deal aan luisteren on daarna vriendelijk te bedanken. Iedereen blij?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi De meister

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat in verband met het tijdsverschil het niet fijn is dat er midden in de nacht wordt gebeld. Mijn excuses hiervoor,

Je geeft aan dat je geen klant bij ons bent, mocht je wel klant zijn geweest en je hebt nog een my Vodafone account,
dan kun je dit aanpassen in My Vodafone (website) via het kopje profiel.
Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om een berichtje te sturen naar mijn collega's via Twitter of Facebook zodat zij dit erbij kunnen pakken.

Vanuit het forum kan ik helaas geen aanpassing doen hierin vanwege privacy redenen.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi De meister

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat in verband met het tijdsverschil het niet fijn is dat er midden in de nacht wordt gebeld. Mijn excuses hiervoor,

Je geeft aan dat je geen klant bij ons bent, mocht je wel klant zijn geweest en je hebt nog een my Vodafone account,
dan kun je dit aanpassen in My Vodafone (website) via het kopje profiel.
Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om een berichtje te sturen naar mijn collega's via Twitter of Facebook zodat zij dit erbij kunnen pakken.

Vanuit het forum kan ik helaas geen aanpassing doen hierin vanwege privacy redenen.
Laat je weten of het gelukt is?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic