wim52

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opsturen sim kaart

goedemorgen, mijn vrouw heeft vorige week een abonnement bij jullie afgesloten en afgelopen zaterdag ontvingen we een e-mail van jullie dat de sim kaart opgestuurd zou zijn en dinsdag door postnl gebracht zou worden, maar nog steeds niets ontvangen, net nog gekeken op de track en trace code en er staat dat deze wel aangemeld is, maar nog niet een in het sorteerproces is opgenomen, mijn vraag is hoe kan dit?
Het referentie nr van de ontvangen e-mail is *verwijderd door moderator*.
Alvast bedankt voor uw antwoord Wim Westerholt Velserbroek
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi wim52
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je melden dat de Community van Vodafone open is voor iedereen. Dus prive gegevens kan door iedereen gezien worden die op deze community rond hangen. Een moderator zal je gegeven aanpassen en zorgen dat deze uit gehaald worden, dit kan je zelf jammer genoeg niet meer doen.

Post.NL kamt met veel bezorg problemen het kan langer duren dan normaal. Dit is ook wat Post.NL aangeeft op hun eigen website en waar je kan zien hoe lang het nog duurt. Mocht je verder nog vragen hebben over je bezorgde pakket dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem voor je kijken, dan kunnen we op de community als klanten onder elkaar niet.

Succes en het komt vanzelf wel aan.
(zelf zit ik al vanaf maandag, met elke dag bericht dat het Morgen komt, ook nog op een pakje te wachten via Post.NL, echt super vervelend en jammer dat Post.NL het zo laat versloffen)

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi wim52
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je melden dat de Community van Vodafone open is voor iedereen. Dus prive gegevens kan door iedereen gezien worden die op deze community rond hangen. Een moderator zal je gegeven aanpassen en zorgen dat deze uit gehaald worden, dit kan je zelf jammer genoeg niet meer doen.

Post.NL kamt met veel bezorg problemen het kan langer duren dan normaal. Dit is ook wat Post.NL aangeeft op hun eigen website en waar je kan zien hoe lang het nog duurt. Mocht je verder nog vragen hebben over je bezorgde pakket dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem voor je kijken, dan kunnen we op de community als klanten onder elkaar niet.

Succes en het komt vanzelf wel aan.
(zelf zit ik al vanaf maandag, met elke dag bericht dat het Morgen komt, ook nog op een pakje te wachten via Post.NL, echt super vervelend en jammer dat Post.NL het zo laat versloffen)
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Inderdaad balen dat het allemaal zo lang duurt. Hebben jullie de pakketjes ondertussen ontvangen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Indien we geen reactie meer ontvangen, wordt dit topic binnenkort gesloten 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic