mario1984

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggem abonnement

Ik probeer al twee weken mijn abonnement op te zeggen gezien ik geemigreerd ben,maar krijg tot op heden geen reactie. Ik gebruik het abonnement niet meer en kon ook al sinds geruime tijd verlengen. Ik hoop snel een bevestiging te krijgen. Indien het bedrag alsnog afgeschreven wordt zal ik deze direct storneren!!

Mvg,

Mario

Klantnummer:506261367
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Dan zou ik toch nog even blijven proberen via de chat en anders zou je nog een prive berichtje kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Daar kunnen de mensen ook even voor je kijken wat er aan de hand is. Misschien is het niet goed overgekomen want normaal gezien zou je toch al bericht van moeten hebben gehad.

Probeer het liefst via de chat of klantenservice van Vodafone en anders zoals ik hier boven vermelden. Ik als klant kan niet voor je kijken 😞

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi mario1984
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je je contract opzegt omdat deze is afgelopen dan moet dat toch wel goed gaan, lijkt me. Beetje vervelend dat je daar nog geen bericht over hebt gehad. Ik kan je alleen naar deze pagina verwijzen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Neem anders contact op met de klantenservice van Vodafone of start een chat met iemand van de klantenservice.
mario1984
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi mario1984
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je je contract opzegt omdat deze is afgelopen dan moet dat toch wel goed gaan, lijkt me. Beetje vervelend dat je daar nog geen bericht over hebt gehad. Ik kan je alleen naar deze pagina verwijzen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Neem anders contact op met de klantenservice van Vodafone of start een chat met iemand van de klantenservice.

Bedant voor de reactie. De chat blijft aangeven datxhet druk is en dat ik het later nog eens moet proberen. Ik heb het reeds online opgezegd (2X) middels bovenstaande link maar geen reactie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Dan zou ik toch nog even blijven proberen via de chat en anders zou je nog een prive berichtje kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Daar kunnen de mensen ook even voor je kijken wat er aan de hand is. Misschien is het niet goed overgekomen want normaal gezien zou je toch al bericht van moeten hebben gehad.

Probeer het liefst via de chat of klantenservice van Vodafone en anders zoals ik hier boven vermelden. Ik als klant kan niet voor je kijken 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Opzeggen is helaas niet mogelijk via de chat. Hiervoor dien je of te bellen via 1201/ 0800-0094 (optie opzeggen) of via de link.
De collega's op de chat kunnen wel controleren of het verzoek is binnen gekomen. Echter kunnen zij niet een nieuw verzoek hierin zetten of een bevestiging hiervan uitsturen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Ik bedoelde ook eerst maar eens vragen hoe het er mee staat, dat kunnen ze toch wel bij de klantenservice en/of de chat? Het opzeggen heb ik ook de link al toegezonden. Het is natuurlijk wel vervelend dat het allemaal zo lang duurt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja dacht zet het even voor de duidelijkheid erbij, niet dat er dadelijk wordt gezegd op de community zeiden ze dat.....
Kun je ons laten weten of het wel verwerkt is?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic