P.A

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen huidige abbonnement

Hallo,
ik ben vergeten mijn huidige abbonnement op te zeggen een maand voor einddatum(10 januari)
kunnen jullie dat voor mij regelen als ik bij jullie een nieuw abbonnement per 10 januari af ga sluiten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi P.A
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zegt dat je bij Vodafone weer een nieuw abonnement neemt kan je gewoon nu al aangeven dat je een nieuw abonnement neemt en dan pakt Vodafone het voor je op en ga je over op 10 januari naar je nieuwe abonnement. Dus je kan gewoon nu al je nieuwe abonnement bij Vodafone aanvragen en ingang datum 10 januari aangeven. Geen probleem :). Loop anders eens langs een Vodafone winkel.

Voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Je kan ook verlengen via My Vodafone, als je dit wenst.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi P.A
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zegt dat je bij Vodafone weer een nieuw abonnement neemt kan je gewoon nu al aangeven dat je een nieuw abonnement neemt en dan pakt Vodafone het voor je op en ga je over op 10 januari naar je nieuwe abonnement. Dus je kan gewoon nu al je nieuwe abonnement bij Vodafone aanvragen en ingang datum 10 januari aangeven. Geen probleem :). Loop anders eens langs een Vodafone winkel.

Voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Je kan ook verlengen via My Vodafone, als je dit wenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was dit verder duidelijk @P.A ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic