Erik1968

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging

Ik ben overgestapt naar andere provider met nummerbehoud. Nu heb ik me vergist in de datum waardoor ik een maand dubbele abonnnementskosten heb. Dom van me maar snap ik. Nummer per direct overgezet naar nieuwe provider en maand opzegtermijn extra betalen aan Vodafone. Nu schept mijn verbazing dat ik een factuur ontvang van 36 euro abonnementskosten i.p.v. mijn gebruikelijke abonnementskosten van 19 euro. Hoe kan dit? Aan de telefoon zei Vodafone mij dat alle kortingen er dan maar vanaf worden gehaald. Maar dat kan toch niet? Ik hoop dat dit netjes door Vodafone wordt opgelost.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Erik1968

Welkom op de community!
Zodra je nummer geannuleerd wordt betaal je de abonnementskosten en gebruikskosten tot aan de annulering. Is dit voor de einddatum, dan komt de periode tot aan de einddatum erbij. Hierdoor kan het zijn dat de factuur hoger is.

Via de community kan ik wegens privacy redenen, niet met je mee kijken. Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Je mag hiervoor ook de chat starten. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Erik1968

Welkom op de community!
Zodra je nummer geannuleerd wordt betaal je de abonnementskosten en gebruikskosten tot aan de annulering. Is dit voor de einddatum, dan komt de periode tot aan de einddatum erbij. Hierdoor kan het zijn dat de factuur hoger is.

Via de community kan ik wegens privacy redenen, niet met je mee kijken. Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Je mag hiervoor ook de chat starten. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic