frankielan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overname tegoed tussen mijn eigen nummers

Hoi,
Ik heb 3 nummers die op mijn naam staan. Met één van die nummers wordt veel data gebruikt en bij de andere houd ik veel over. De vraag is of ik datategoed tussen mijn eigen nummers kan uitwisselen?
Gr
Frank
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Frank,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je hebt een abonnement met datategoed en dat nummer kan die opmaken, je kan ze niet even doorgeven aan een ander nummer. Zou wel heel erg makkelijk zijn als dat kon. Bij elk abonnement is een koppeling aan data en dat blijft ook echt bij dat abonnement. Dus het uitwisselen van datategoed is niet mogelijk.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Frank,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je hebt een abonnement met datategoed en dat nummer kan die opmaken, je kan ze niet even doorgeven aan een ander nummer. Zou wel heel erg makkelijk zijn als dat kon. Bij elk abonnement is een koppeling aan data en dat blijft ook echt bij dat abonnement. Dus het uitwisselen van datategoed is niet mogelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels is dit wel al mogelijk bij onze Red Together abonnementen. Bij overige abonnementen is dit niet mogelijk frankielan
Je kunt wel altijd een hotspot aanzetten, zodat het andere nummer altijd nog data kan gebruiken van jouw abonnement. Echter dien je hiervoor natuurlijk wel in de buurt te zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie meer op is geweest, ga ik het topic sluiten binnenkort
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic