Remco_Mentink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oversluiting abonnement

Hallo Vodafone,

Ik heb gisteren een nieuw Vodafone abonnement besteld, maar realiseerde me erna pas dat ik thuis moet zijn voor de ondertekening (heb nu nog t-mobile, ben met nummerbehoud overgestapt). Kan echter pas op 9 juni realistisch een keer thuis zijn overdag. Blijft mijn oude t-mobile abonnement nog werken totdat ik het contract getekend heb zodat ik wel kan bellen? Bedankt.

Groeten,
Remco
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone en welkom bij Vodafone mobiel :p.

Het ligt eraan tot wanneer je T-Mobile abonnement loopt. Als je Vodafone abonnement pas na 9 juni in gaat dan is het natuurlijk niet erg als je pas later je SIM-kaart hebt/krijgt. Als je abonnement eerder stopt, dan zou ik toch even bedenken hoe je deze wel eerder kan krijgen.

Beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en te vragen wat je hier nu mee moet doen. Ze kunnen je daar beter in adviseren. Bel naar 0800-0560 (vragen over je bestellingen en toets 3).
Remco_Mentink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn T-mobile abonnement was al afgelopen, dus waarschijnlijk zal hij vrij snel ingaan, hebben jullie ook een nummer dat ik vanuit het buitenland kan bereiken, 0800 werkt volgens mij alleen binnen NL. Alvast bedankt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bellen vanuit het buitenland naar dit nummer kan via: +31 654500100
Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Remco_Mentink, is het nog gelukt via de klantenservice?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic