Arjen70

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen

Hallo,

Mijn huidige abbonementbij tmobile loopt 19 jan 2019 af. Wanneer kan ik overstappen met nieuw toestel en nummerbehoud.

M.a.w. wil nu vast nieuw toestel en nummerbehoud vanaf 19 jan a.s

A
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Je kan 120 dagen voordat je abonnement stopt bij TM een nieuw abonnement aanvragen bij Vodafone. Je contract zal dan, na je contract datum (19 januari 2019), worden omgezet naar Vodafone. Maar je krijgt al wel eerder je toestel toegezonden (om die al te kunnen gebruiken).

Of Vodafone bereid is je aansluitkosten niet in rekening te brengen heb ik geen idee van. Iedereen zal die moeten betalen, behalve als er een actie is. 19 januari 2019 - 120 dagen moet je doen en dan kan je bij Vodafone je nieuwe abonnement aanvragen met nummerbehoud. Misschien is er dan wel een actie, je weet het niet.

Deze vraag zou ik dan ook pas stellen als je tegen die tijd contact hebt opgenomen met de klantenservice van Vodafone.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Arjen70
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om te horen dat je wilt overstappen naar Vodafone. Je kan 120 dagen voordat je contract beëindigd bij T- Mobile een abonnement aanvragen bij Vodafone met nummerbehoud. Zodra je dit hebt gedaan dan krijg je al wel het toestel, en Vodafone Sim-kaart, toegezonden. In de tijd dat je T-Mobile abonnement nog loopt kan je je nieuwe telefoon al gebruiken (door daar je oude Sim van T-Mobile in te doen) en zodra je abonnement stopt dan doe je je nieuwe Vodafone Sim-kaart erin en kan je verder bellen bij Vodafone.

Voor meer informatie en uitleg, zie deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml
Arjen70
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, dank je wel, maar ik kan dus mijn nummer alleen maar op 1 dag overzetten, althans wanneer mijn contract afloopt? En is vodafone bereid om de nieuwe aansluitkosten te annuleren bij een overststap?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Je kan 120 dagen voordat je abonnement stopt bij TM een nieuw abonnement aanvragen bij Vodafone. Je contract zal dan, na je contract datum (19 januari 2019), worden omgezet naar Vodafone. Maar je krijgt al wel eerder je toestel toegezonden (om die al te kunnen gebruiken).

Of Vodafone bereid is je aansluitkosten niet in rekening te brengen heb ik geen idee van. Iedereen zal die moeten betalen, behalve als er een actie is. 19 januari 2019 - 120 dagen moet je doen en dan kan je bij Vodafone je nieuwe abonnement aanvragen met nummerbehoud. Misschien is er dan wel een actie, je weet het niet.

Deze vraag zou ik dan ook pas stellen als je tegen die tijd contact hebt opgenomen met de klantenservice van Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Het topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic