Psul e

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen

Hallo allemaal ff een vraag ik zit nu bij kpn maar wil graag de black friday aanbieding van vodafoon ik kan verlengen bij kpn in januari mijn abbo loopt af in mei kan ik nu al overstappen naar vodafoon?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Psul e
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst leuk om te horen dat je naar Vodafone wilt overstappen, je bent er van harte welkom 🙂
Je kan je abonnement 120 dagen voor het einde van je contract laten inschrijven bij een andere provider. Dus je kan in januari 2019 bij Vodafone een contract afsluiten met nummerbehoud, niet nu al. Als je dan in januari je contract afsluit krijg je al wel een toestel (als je een abonnement neemt met toestel) en die kan je dan al gebruiken (nog 4 maanden met je oude provider). Je Vodafone abonnement gaat dan in op het moment dat KPN stopt, dat is dan in mei ergens.

Neem je een abonnement zonder toestel bij Vodafone dan kan je je abonnement ook pas in mei gaan gebruiken!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Psul e
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst leuk om te horen dat je naar Vodafone wilt overstappen, je bent er van harte welkom 🙂
Je kan je abonnement 120 dagen voor het einde van je contract laten inschrijven bij een andere provider. Dus je kan in januari 2019 bij Vodafone een contract afsluiten met nummerbehoud, niet nu al. Als je dan in januari je contract afsluit krijg je al wel een toestel (als je een abonnement neemt met toestel) en die kan je dan al gebruiken (nog 4 maanden met je oude provider). Je Vodafone abonnement gaat dan in op het moment dat KPN stopt, dat is dan in mei ergens.

Neem je een abonnement zonder toestel bij Vodafone dan kan je je abonnement ook pas in mei gaan gebruiken!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic