LNPTR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen KPN naar Vodafone

Beste Vodafone,

Momenteel ben ik klant bij Ziggo (zakelijk), destijds had ik begrepen dat mobiel bij Vodafone interessant kan zijn als Ziggo klant. Graag wil ik de overstap van KPN naar Vodafone maken, echter loopt mijn abonnement bij KPN december dit jaar af. Kan ik in deze situatie al een abonnement afsluiten bij Vodafone?

Ik hoor graag!

Mvgr, LNPTR
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi LNPTR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je deze informatie hier vraagt op de Community. Uiteraard kan je bij KPN nu je abonnement al opzeggen maar dan heb je kans dat KPN zegt dat je je contract moet afkopen tot aan het eind van je contract. Er zit een kleine maar aan en dat is dat sommige providers het NIET toelaten om een zakelijk contract eerder af te laten kopen, dus deze info moet je echt even informeren bij KPN.

Als het geen zakelijk abonnement is (ging er wel vanuit maar dat komt omdat er Ziggo (zakelijk) staat, dan is het goed mogelijk dat KPN je je contract laat afkopen en dan kan je bij Vodafone natuurlijk een abonnement afsluiten op de datum dat KPN je contract stopt. Voor het oversluiten van je contract, kijk op deze webpagina van Vodafone.

Als je wel kan afkopen kan je nu al je abonnement omzetten en dan is er niets aan de hand. Dus eerst vragen bij KPN. Succes en laat nog even weten of ze toe happen 😛

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi LNPTR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je deze informatie hier vraagt op de Community. Uiteraard kan je bij KPN nu je abonnement al opzeggen maar dan heb je kans dat KPN zegt dat je je contract moet afkopen tot aan het eind van je contract. Er zit een kleine maar aan en dat is dat sommige providers het NIET toelaten om een zakelijk contract eerder af te laten kopen, dus deze info moet je echt even informeren bij KPN.

Als het geen zakelijk abonnement is (ging er wel vanuit maar dat komt omdat er Ziggo (zakelijk) staat, dan is het goed mogelijk dat KPN je je contract laat afkopen en dan kan je bij Vodafone natuurlijk een abonnement afsluiten op de datum dat KPN je contract stopt. Voor het oversluiten van je contract, kijk op deze webpagina van Vodafone.

Als je wel kan afkopen kan je nu al je abonnement omzetten en dan is er niets aan de hand. Dus eerst vragen bij KPN. Succes en laat nog even weten of ze toe happen 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic