philipneree

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar T-Mobile

Ik wil overstappen naar T-Mobile. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en de dag dat het nummerbehoud plaatsvindt is 20 november. Dan betaal ik dus dubbele kosten voor 3 maanden. Nu is mijn vraag of ik mijn Vodafone abonnement kan opzeggen en dan opnieuw nummerbehoud kan aanvragen om zo het nummerbehoud eerder plaats te laten vinden. Kan dat nog als mijn abonnement opgezegd is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Welkom op de community!

Zodra je het abonnement stop is gezet, is het niet meer mogelijk om nummerbehoud aan te vragen.
In dit geval dien je nummerbehoud bij T-mobile te annuleren en opnieuw aanvragen of aan te passen indien mogelijk.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Welkom op de community!

Zodra je het abonnement stop is gezet, is het niet meer mogelijk om nummerbehoud aan te vragen.
In dit geval dien je nummerbehoud bij T-mobile te annuleren en opnieuw aanvragen of aan te passen indien mogelijk.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi philipneree
Hoezo dan betaal ik dubbele kosten voor 3 maanden? Je zegt dat nummerbehoud plaatsvindt op 20 november, dan gaat je nummer toch over van Vodafone naar TMobile? Dan stopt toch op 20 november hier je abonnement en dan neemt TMobile het op 20 november toch over? Geen dubbele kosten volgens mij.

Daarnaast is wat Steven zegt, als je je nummer hebt opgezegd kan je deze niet meer behouden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic