Josshhua

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar Vodafone

Hoi !,

Aangezien ik Ziggo heb ( compleet ) en mijn huidige gsm abbo op 10-10 dit jaar afloopt ( zit nu bij T-Mobile ) zou ik graag willen weten wanneer ik kan overstappen naar Vodafone zodat ik een nieuwe gsm abbo kan afsluiten met nummerbehoud uiteraard.

Hoor graag van jullie !

Gr. Josshhua
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Josshhua
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je abonnement bij TM stopt op 10 oktober dan kan je een maand voordat je abonnement afloopt bij TM (je hebt een maand opzegtermijn) dit al regelen via Vodafone. Zie deze website: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Als je er een toestel bij neemt dan kan je deze wel eerder gebruiken met je, nu nog, huidige TM abonnement. Overigens, je hieft niet 1 maand voor je eind contract te wachten om bij Vodafone je nieuwe abonnement al aan te vragen!! Dit kan al 120 dagen voor je abonnement afloopt bij TM (maand je moet wel met 1 maand rekening houden met opzeggen - 10 september kan je dus al opzeggen).

Succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Alvast welkom bij Vodafone!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Josshhua
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je abonnement bij TM stopt op 10 oktober dan kan je een maand voordat je abonnement afloopt bij TM (je hebt een maand opzegtermijn) dit al regelen via Vodafone. Zie deze website: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Als je er een toestel bij neemt dan kan je deze wel eerder gebruiken met je, nu nog, huidige TM abonnement. Overigens, je hieft niet 1 maand voor je eind contract te wachten om bij Vodafone je nieuwe abonnement al aan te vragen!! Dit kan al 120 dagen voor je abonnement afloopt bij TM (maand je moet wel met 1 maand rekening houden met opzeggen - 10 september kan je dus al opzeggen).

Succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Alvast welkom bij Vodafone!
Josshhua
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy ,

Thnx voor je bericht!
En bedankt voor je info, echter vraag ik mij af, als ik 10 september bij vodafone idd een abbo afsluit met bijbehorende gsm en nummerbehoud, krijg ik dan meteen die telefoon?, en zoja, betaal ik dan dubbel abbo? of hoe zit dit precies?

Ik hoor graag van je.

Gr. Josshhua
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Ja, je krijgt direct je telefoon en nee je gaat pas betalen als je abonnement ingaat bij Vodafone.
Je kan dus al genieten van je nieuwe telefoon met je oude abonnement tot en met de dag dat het abonnement stopt bij je oude provider en dan stop je het sim-kaartje van Vodafone erin en kan je daar verder gaan. Dus zeker geen dubbel abonnement kosten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic