MMarleen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

P20 lite internet naar volgende pagina

Ik zal ongetwijfeld een kneus zijn maar als ik op Chrome bijvoorbeeld terug ga maar vorige pagina om iets te controleren, hoe kom ik dan weer op de volgende pagina?ik heb jarenlang met ios gewerkt. En ken dus naast een terug knop ook vooruit knopje... Die mis ik nu!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi MMarleen

Een vooruitknopje hebben wij helaas niet bij Android. Hierdoor dien je elke keer de pagina opnieuw te openen..
Wat je wel kunt doen is meerdere tabbladen gebruiken zodat je wel van pagina naar pagina kunt gaan 🙂

Als het goed is als je Chrome opent, zie je rechtsbovenin een vierkant met of zonder getal staan (dit zijn je tabbladen). Zodra je er op klikt kun je in het volgende scherm alle tabbladen zien, een nieuwe toevoegen of alles sluiten. Op deze manier kun je dan ook van de ene internetpagina naar de ander. In het begin zal het even wennen zijn.

Laat je me weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi MMarleen

Een vooruitknopje hebben wij helaas niet bij Android. Hierdoor dien je elke keer de pagina opnieuw te openen..
Wat je wel kunt doen is meerdere tabbladen gebruiken zodat je wel van pagina naar pagina kunt gaan 🙂

Als het goed is als je Chrome opent, zie je rechtsbovenin een vierkant met of zonder getal staan (dit zijn je tabbladen). Zodra je er op klikt kun je in het volgende scherm alle tabbladen zien, een nieuwe toevoegen of alles sluiten. Op deze manier kun je dan ook van de ene internetpagina naar de ander. In het begin zal het even wennen zijn.

Laat je me weten of het gelukt is?
MMarleen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat dat knopje er niet is.. Had 't nu inderdaad al met tabbladen gedaan. Bedankt voor je reactie!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! Fijne middag 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic