Frolunda

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ik heb mijn gegevens van mijn oude toestel overgezet naar mijn nieuwe,heb toen voor dezelfde pincode gekozen maar vervolgens zegt mijn nieuwe toestel dat de pincode onjuist is .heb toen de pukcode opgevraagd en ingevoerd maar ook dat accepteert het toestel niet.Kan nu niks meer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Frolunda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit klinkt niet best en je bent toch niet echt suïcide?
Want dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn. Er is altijd wel iemand van Vodafone die je wil helpen want ik denk dat dit de enige oplossing is, via de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel. Het moet natuurlijk wel op een goede manier lukken en kan je niet bellen dan kan je altijd chatten met de klantenservice. Om te chat starten, klik op de link :blush:.

Morgen even doen, vandaag kunnen ze je niet helpen. Lekker rustig aan doen vanavond, niet meer denken aan je mobiel en dan komt het morgen vast en zeker goed.

Alvast hele Fijne Feestdagen gewenst en een bereikbaar 2019 ??☃️??

Bekijk in context

4 Reacties 4
Frolunda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nu heb ik de simkaart eruit gehaald en bij mijn oude toestel erin .toen de pincode gewijzigd en dat werkte vervolgens terug in de s8.Drie pogingen weer onjuiste pincode toen de puk code ingevoerd weer niks.
Nou ben ik sinds vanmorgen 9 uur met dat toestel bezig ,eerst paste de simkaart niet vervolgens paste de kabel niet op mijn s5 toestel ,wel kunnen oplossen.
ik ben nu bijna 12 uur met dat toestel bezig en ben er klaar mee.Dit alles zou ons leven eenvoudiger moeten maken maar inmiddels sta ik op de rand van suicide....ik heb er geen zin meer in.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Frolunda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit klinkt niet best en je bent toch niet echt suïcide?
Want dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn. Er is altijd wel iemand van Vodafone die je wil helpen want ik denk dat dit de enige oplossing is, via de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel. Het moet natuurlijk wel op een goede manier lukken en kan je niet bellen dan kan je altijd chatten met de klantenservice. Om te chat starten, klik op de link :blush:.

Morgen even doen, vandaag kunnen ze je niet helpen. Lekker rustig aan doen vanavond, niet meer denken aan je mobiel en dan komt het morgen vast en zeker goed.

Alvast hele Fijne Feestdagen gewenst en een bereikbaar 2019 ??☃️??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het probleem inmiddels verholpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@Frolunda

We ontvangen graag nog een update van jou. Is het inmiddels gelukt met het toestel? Of kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic