Rebekka78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Portering na 2 weken nog niet afgerond

Goedemorgen,
15 januari is mijn abonnement ingegaan bij Vodafone en is mijn nummer geporteerd vanuit Simyo.
Dit is vanuit Simyo correct gegaan, maar inmiddels is het 28 januari en kan ik nog steeds niet gebeld worden en als ik de simkaart, die ik heb gekregen, in mijn telefoon stop dan blijk ik een telefoonnummer van een andere Vodafone klant te hebben.
Als ik de simkaart vervolgens in een andere telefoon stop, dan heb ik wel mijn eigen nummer met uitbellen, maar iedereen die mij wil bellen krijgt de mededeling dat het nummer niet in gebruik is.
Mijn afgesloten abonnement zie ik ook nergens staan als ik inlog op myvodafone.
Ik heb inmiddels al contact gehad via Facebook/Twitter/Winkel/Telefoon, maar ik krijg alleen de mededeling dat er een case is aangemaakt en dat deze case vorige week donderdag geëscaleerd is. Als ik via myVodafone vragen stel over de voortgang krijg ik nooit antwoord.
Ik begrijp best dat er iets mis kan gaan, maar waarom kan niemand mij op de hoogte houden of een datum geven wanneer dit is opgelost? Ik zou terug gebeld worden, maar dit is ook nooit gebeurd.
Graag zou ik een einddatum willen wanneer dit probleem is opgelost en anders wil ik de mogelijkheid hebben om mijn abonnement te annuleren met behoud van mijn nummer.
Dit forum is mijn laatste hoop dat het opgelost gaat worden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Rebekka78,

Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met de overstap. Allereerst excuses daarvoor!
Het forum is er helaas niet om dit soort problemen op te lossen. We kunnen namelijk vanuit hier niet in jouw persoonlijke gegevens. Daarvoor moet je echt bij de klantenservice zijn.
Gezien mijn collega's van social media hebben aangegeven dat er een case loopt, raad ik je aan om de uitkomst hiervan af te wachten.
We hebben helaas geen inzicht in hoelang het duurt voordat een probleem opgelost is. Normaal gesproken ontvang je tussen de 5 - 10 werkdagen een terugkoppeling van de technische dienst.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Rebekka78,

Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met de overstap. Allereerst excuses daarvoor!
Het forum is er helaas niet om dit soort problemen op te lossen. We kunnen namelijk vanuit hier niet in jouw persoonlijke gegevens. Daarvoor moet je echt bij de klantenservice zijn.
Gezien mijn collega's van social media hebben aangegeven dat er een case loopt, raad ik je aan om de uitkomst hiervan af te wachten.
We hebben helaas geen inzicht in hoelang het duurt voordat een probleem opgelost is. Normaal gesproken ontvang je tussen de 5 - 10 werkdagen een terugkoppeling van de technische dienst.
Rebekka78
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.
Ik hoopte eigenlijk dat hier iemand mee las die wel meer kan doen voor mij.
Dit loopt vanaf 15 januari en de case die is aangemaakt staat al 12 dagen of meer open.
Iedereen is heel aardig aan de telefoon en zegt we houden u via de mail op de hoogte.
Helaas is dit nog geen enkele keer gebeurd waardoor ik het idee krijg dat er helemaal niets wordt gedaan.
Dat vind ik heel erg jammer.
Ik ga de klantenservice nog maar eens bellen dan.....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic