DnBritt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid simkaart aangevraagd nu uit netwerk

Enige tijd geleden heb ik een prepaid simkaart aangevraagd. Nu blijkt deze niet meer aangesloten zijn bij het netwerk van Vodafone. Hoe kan dit? Wij gebruiken dit prepaid kaartje voor de zakelijke what's app.

Nu kan ik dit nummer niet meer gebruiken, kan ik dit nog terugdraaien? Heel ons klantenbestand kent nu dit nummer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DnBritt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je een lange tijd je Prepaid kaart niet hebt gebruikt of opgeladen dan zal hij komen te vervallen. Vanaf 19 maart 2018 blijven je tegoed en nummer onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Fijn nieuws dus, want je hoeft niet meer 1x per jaar op te waarderen terwijl je misschien nog genoeg tegoed hebt.

Mocht je nummer nu niet meer te gebruiken zijn dan is ook de kans dat deze niet meer actief gemaakt kan worden. Je zou eventueel een privé bericht kunnen sturen via Twitter en/of Facebook met je vraag en dan krijg je van hun te horen of het nog mogelijk is of niet.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DnBritt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je een lange tijd je Prepaid kaart niet hebt gebruikt of opgeladen dan zal hij komen te vervallen. Vanaf 19 maart 2018 blijven je tegoed en nummer onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Fijn nieuws dus, want je hoeft niet meer 1x per jaar op te waarderen terwijl je misschien nog genoeg tegoed hebt.

Mocht je nummer nu niet meer te gebruiken zijn dan is ook de kans dat deze niet meer actief gemaakt kan worden. Je zou eventueel een privé bericht kunnen sturen via Twitter en/of Facebook met je vraag en dan krijg je van hun te horen of het nog mogelijk is of niet.
DnBritt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het nummer dus altijd via WIFI gebruikt en nooit opgewaardeerd.

Mijn zakelijke klantenbestand is nu bekend met dit nummer, is er een optie om dit nummer alsnog te behouden?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Even vragen via de klantenservice van Vodafone maar het best kan je een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Uitleggen en vragen of het mogelijk is. Misschien kan het maar ga uit van het ergste!

Dan kan het alleen maar meevallen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ben er helaas bang voor....eenmaal uit de lucht is het nummer niet terug te halen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic