Jgielens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen met My Vodafone

Zoals de titel al verklaard heb ik de volgende problemen:

  • Wachtwoord incorrect op My Vodafone app
  • Ik ontvang geen email bij het opnieuw aanvragen van een wachtwoord
  • Onverklaarbaar hoge kosten op mijn factuur, die ik NIET kan inzien wegens bovenstaand probleem
  • Al MEER dan een uur bezig met het contacteren van de klantenservice wat de volgende problemen geeft:

  • Ik krijg alleen maar een computer aan de telefoon die vraagt mijn postcode en huisnummer in te spreken zodat deze digitale troela kan reageren met "Ik heb u niet verstaan, kun u het nog een keer herhalen"
  • Het is ONMOGELIJK om een PERSOON aan de lijn te krijgen. Telkens als ik dan uiteindelijk toch iets hoor, word ik gewoon weg gedrukt. Zelfs midden in mijn vraag. En nee, dit heeft niets te maken met mijn bereik, dit is namelijk gewoon netjes vol (tenminste nog iets wat goed gaat).

Ik ben sinds 5 weken overgestapt van T-mobile naar Vodafone, uiteraard voor de extra's die geboden worden voor de combinatie met Ziggo. Helaas heb ik sinds deze 5 weken niets anders dan drama ontvangen. Geen netwerk, geen bereik, storing hier storing daar, onverklaarbare factuur kosten, onmogelijk mijn eigen abonnement in te zien omdat dit tegenwoordig zo nodig DIGITAAL moet (WAT NIET WERKT).

De reden dan ik zo vreselijk geïrriteerd ben komt 99% door het drama van de zogenaamde klanten 'service'.

Uit noodzaak ook hier maar ingelogd via mijn facebook account want ja.. ik heb blijkbaar geen vodafone account - wat ik ook niet kan aanmaken vanwege de melding "Ai! Er gaat iets niet helemaal zoals het hoort, probeer het later nog eens"
een melding die ik al 2 weken ontvang.. wat is 'iets later' in jullie optiek??????

Ik hoop dat ik hier wel uitleg kan ontvangen over bovenstaande punten.

Groeten Jody
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Jgielens
Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

  • adres
  • postcode
  • laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
  • mobiel nummer
  • email adres waarmee My Vodafone geregistreerd is
Ik maak graag een eenmalige uitzondering om te kijken voor je wat er aan de hand is en of ik het kan aanpassen voor je!
Normaal gesproken gaat dit niet via de community.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jgielens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel erg vervelend natuurlijk. Als je vragen hebt dan wil je die ook opgelost zien en daar heb je klantenservice voor nodig. Via de Community kan dit niet want hier helpen alleen klanten elkaar en die kunnen niet in het systeem kijken, ook voor privacy natuurlijk. Zelf ben ik ook overgestapt van TM naar Vodafone en hier gelukkig wel altijd goed bereik en goede service. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat het dus niet altijd zo hoeft te gaan.

Dat je rekening nu hoger is dan je verwacht komt misschien omdat je nu eerst 2 maanden moet betalen en ze rekenen vanaf het moment dat je actief bent tot aan eind factuur datum (meer informatie is te vinden op deze pagina van Vodafone). Daar kunnen dan nog wel wat verschillen in zitten en dan kan de rekening duurder uitvallen. Het niet bereik hebben is natuurlijk een vervelende situatie en dat kan ik niet verklaren. Vorige week was er wel een storing, een hele dag, maar dat is opgelost. Probeer anders je toestel eens helemaal uit te zetten en dan weer aan. Kies een aantal kerel voor een ander netwerk provider bij instellingen, mobiel netwerk en kom dan weer terug bij Vodafone. Bij veel toestellen heeft dit geholpen en hadden mensen weer bereik.

Dit alles is echt alleen maar te bekijken via de klantenservice van Vodafone maar omdat je daar geen goede ervaring mee hebt dan zou ik je adviseren om een chat starten met een medewerker van Vodafone. Dat wil zeker wel helpen en heb je meer kans op snellere hulp! Uiteraard kan je ook via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen, daar zitten mensen die kunnen uitzoeken wat er aan de hand is (die kunnen daar iets meer de tijd voor nemen).

Al met al... ik vind het echt super vervelend om je weer terug te sturen naar de klantenservice want als je daar geen goede ervaring mee hebt snap ik dat dit niet leuk is. Maar via de chat of het privé berichtje moet het echt wel lukken. Hou me op de hoogte of het is gelukt en je antwoord hebt gekregen. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Jgielens
Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

  • adres
  • postcode
  • laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
  • mobiel nummer
  • email adres waarmee My Vodafone geregistreerd is
Ik maak graag een eenmalige uitzondering om te kijken voor je wat er aan de hand is en of ik het kan aanpassen voor je!
Normaal gesproken gaat dit niet via de community.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb u zojuist gesproken! Ik ben blij dat het opgelost is!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Steven wrote:
Ik heb u zojuist gesproken! Ik ben blij dat het opgelost is!

Wow, top om te horen! Dan is er toch nog een klanten"service" bij Vodafone 🙂
Het heeft dan even geduurd maar hoop dat je nu ook blij bent Jgielens
Jgielens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Allereerst hartstikke bedankt voor het belletje, en zo snel!
Daarnaast mijn excuses voor deze veel te late reactie, ik heb geen tijd meer gehad om dit even recht te zetten.

Ik ben nu ingelogd op de mobiele app en die werkt perfect dus daar ben ik heel erg blij om.
Helaas kan ik alleen mijn wachtwoord niet wijzigen omdat het systeem mijn huidige wachtwoord en mijn e-mail adres niet herkend, terwijl ik ingelogd ben op datzelfde e-mail adres. Beetje vreemd.

Hiervoor heb ik weer, meerdere malen, telefonisch contact proberen te zoeken, via 1201, maar helaas weer geen gehoor, ik krijg alleen maar de computer aan de telefoon. Zou u mij nog maals willen contacteren? Ik weet niet hoe ik contact kan krijgen met een persoon als het via de telefoon niet lukt =(

Energieboy Ja zeker, Steven heeft mij super geholpen en ben erg blij dat hij het initiatief heeft genomen om contact te zoeken met mij!
Jgielens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven , Het probleem heeft zichzelf zojuist opgelost. Misschien iemand achter de schermen? Ik weet het niet, alles doet het weer =D
Mega bedankt voor je assistentie!!

Dit topic mag gesloten/verwijderd worden (ik weet niet of dat zo werkt hier?)

Energieboy Nogmaals bedankt voor uw reacties en alternatieve opties voor hoe/waar ik mijn probleem kon oplossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic