Lmg88

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen na update Android 7.0

Update: door

Hallo, na de update gister kan ik mijn documenten niet meer openen. Hij loopt vast. Ook niet na opnieuw opstarten van mn toestel.....
Hallo, na de update gister kan ik mijn documenten niet meer openen. Hij loopt vast. Ook niet na opnieuw opstarten van mn toestel.....
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Lmg88,

Om welk bestandstype betreft dit? Word, PDF enzovoorts...
Eventueel bij Word, PowerPoint en Excel bestanden zou je een andere app launcher hiervoor kunnen installeren om te kijken of het probleem aan de app zelf ligt (bijvoorbeeld de compatibiliteit).

Laat je het ons weten?
Groet,
Lmg88
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik weet alleen dat ik mn audio, opgenomen liedjes, daarin heb staan... voor de rest geen flauw idee. Daarom ben ik nogal in paniek.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Lmg88,

Misschien kun je de liedjes eens op een laptop zetten, daarna van jouw toestel afhalen en ze opnieuw erop zetten?
Wie weet is dit al genoeg. Zo niet, dan horen we het graag en kijken we verder naar een oplossing.
Lmg88
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een andere manier gevonden om ze te openen. Alleen loopt whatsapp nu ook vast, documenten openen nog steeds niet, ik kan mn contacten niet bewerken en zo is er van alles aan de hand na de update....
Wat nu?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Lmg88, wellicht is het goed om even een back-up te maken van je gegevens. Zet vervolgens de fabrieksinstellingen terug.
Lmg88
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik gedaan. Hij doet t weer!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling Lmg88! Ook goed om te horen dat je toestel weer naar behoren werkt.

Nog een fijne avond verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic