bloodred666

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pukcode waar vind ik deze?

Dus nadat Ik 3 keer mijn pincode van mijn telefoon nummer had ingevoerd is mijn sim kaart geblokkeerd,. De puk code op mijn sim kaart doet het niet. Op My Vodafoon krijg ik de zelfde nutteloze code. Of Ik even Vodafoon wil bellen als er problemen zijn. Nou mijn met een geblokkeerde simkaart is het heel lastig om jullie te bellen.
Is er een andere manier om de klantenservice te bereiken ?. of moet Ik hiervoor in de auto stappen en een Vodafoon winkel bezoeken ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je altijd kan doen is de simkaart in een ander toestel stoppen bloodred666 Energieboy
Om vervolgens dan de pukcode in te voeren. Het is bij Android en dan eigenlijk vooral bij Samsung vaker het probleem dat de pukcode niet pakt door de software van de telefoon. Op deze manier kun je hem alsnog ontgrendelen, Als het natuurlijk de juiste pukcode is.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bloodred666 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je dit moest overkomen en nog vervelender is natuurlijk dat de PUKcode niet werkt van je kaartje. Merk op dat je wel op internet kan dus je kan ook via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Dan hoef je ze niet te bellen.

Probeer het via deze weg en anders toch proberen de klantenservice te bellen (dit is een gratis nummer 0800-0094, misschien dat je iemand z'n toestel kan lenen) en anders via een Vodafone winkel, mocht er eentje in de buurt zitten. Succes in ieder geval.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je altijd kan doen is de simkaart in een ander toestel stoppen bloodred666 Energieboy
Om vervolgens dan de pukcode in te voeren. Het is bij Android en dan eigenlijk vooral bij Samsung vaker het probleem dat de pukcode niet pakt door de software van de telefoon. Op deze manier kun je hem alsnog ontgrendelen, Als het natuurlijk de juiste pukcode is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goede Tip, ik hoop dat het de TS ook helpt.
Is het al verholpen trouwens bloodred666 ?
En zo ja, hoe heb je het gedaan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic