Harrybuit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

R212 mifi instellingen

Ik krijg wel toegang tot 192.168.0.1, maar geen toegang tot internet, wie wil voor mij de settings voor een Mac book pro opgeven? Wel WiFi, geen internet!
Bij de iphone5 ook geen toegang tot startscherm.
Groet en veel dank, Harry
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Weet je zeker dat je data abonnement geactiveerd is?

Heb je de PIN code van de simkaart wel ingetoetst in de webinterface? (standaard 0000)
Ik heb hem bij mij uitgezet zodat die volledig automatisch opstart en verbinding maakt.

In de webinterface kun je inloggen met het wachtwoord admin. Dan klik je in de rode bovenbalk op Mobiel breedband, dan in de linker balk op Verbinding. Gebruik de volgende instellingen:



Het wachtwoord is vodafone

Als het niet werkt verander bij APN dan de waarde eens naar office.vodafone.nl

En als het dan nog niet werkt, dan moet je de klantenservice bellen, dan is er iets mis met je abonnement.

Voor de iPhone 5 dien je de app Vodafone Mobile Wi-Fi monitor te gebruiken: https://appsto.re/i6gD6z4

Bekijk in context

3 Reacties 3
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Weet je zeker dat je data abonnement geactiveerd is?

Heb je de PIN code van de simkaart wel ingetoetst in de webinterface? (standaard 0000)
Ik heb hem bij mij uitgezet zodat die volledig automatisch opstart en verbinding maakt.

In de webinterface kun je inloggen met het wachtwoord admin. Dan klik je in de rode bovenbalk op Mobiel breedband, dan in de linker balk op Verbinding. Gebruik de volgende instellingen:



Het wachtwoord is vodafone

Als het niet werkt verander bij APN dan de waarde eens naar office.vodafone.nl

En als het dan nog niet werkt, dan moet je de klantenservice bellen, dan is er iets mis met je abonnement.

Voor de iPhone 5 dien je de app Vodafone Mobile Wi-Fi monitor te gebruiken: https://appsto.re/i6gD6z4

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Harrybuit Ik zag je mailtje voorbij komen waarin je aangaf dat het antwoord van @robertwebbe heeft geholpen. Ik heb daarom het topic gesloten en het antwoord als oplossing gemarkeerd. 😄
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verplaatst naar het topic Overige toestelfabrikanten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic