machinehead64

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Reboot Galaxy S8 plus

Heb nu een aantal weken de Galaxy S8+ in bezit, en sinds 1 week start het toestel zo´n 5 tot 10 keer per dag opnieuw op. (Reboot)
Zeer irritant en ook na het opnieuw opstarten lijkt het toestel wat te haperen. Micro SD kaart er al uit gehaald, maar probleem blijft.
Heb trouwens een andere Launcher geïnstalleerd maar ook met de oorspronkelijke Touch Wiz blijft het probleem.
Iemand eventueel ervaring hiermee, is het op te lossen? Of gewoon wachten op een update of terug gaan naar de Vodafone shop?

mvg
Ronald






Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
machinehead64
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Terugzetten naar fabrieksinstellingen zou idd mijn laatste probeersel zijn geweest.
Maar ben er inmiddels achter gekomen dat een zgn Weather Widget (vermoedelijk) de boosdoener is geweest.
Heb deze nl , na advies ergens anders gelezen, verwijderd en sindsdien geen problemen meer.
De Weather Widget kwam van de appstore onder de naam "Amber Weather Widget"
Mocht het toestel toch weer problemen geven meld ik het direct, maar tot nu toe lijkt dit de oplossing.

mvg

Ronald

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi machinehead64,

Dat is natuurlijk niet echt handig! Heb je het toestel al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel even een backup voordat je dit doet.
Wanneer ook dit niet helpt, raad ik je aan om even langs te gaan in één van de winkels om het na te laten kijken.
Wellicht dat het toestel gerepareerd moet worden, maar misschien hebben zij wel een oplossing.
machinehead64
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Terugzetten naar fabrieksinstellingen zou idd mijn laatste probeersel zijn geweest.
Maar ben er inmiddels achter gekomen dat een zgn Weather Widget (vermoedelijk) de boosdoener is geweest.
Heb deze nl , na advies ergens anders gelezen, verwijderd en sindsdien geen problemen meer.
De Weather Widget kwam van de appstore onder de naam "Amber Weather Widget"
Mocht het toestel toch weer problemen geven meld ik het direct, maar tot nu toe lijkt dit de oplossing.

mvg

Ronald
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Goed om te horen dat je zelf de oorzaak hebt gevonden machinehead64.
Ik heb je bericht als oplossing geaccepteerd voor het geval dat anderen dit probleem ook hebben.
We gaan er vanuit dat nu alles naar behoren blijft werken 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic