NicolePap

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Essential abonnement

Ik heb via de Media markt een abonnement afgesloten voor 14 euro. Nu krijg ik een factuur waarbij er een vast bedrag van 18 euro is afgeschreven. Hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi NicolePap

Welkom op het forum!
Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd.

Is dit de eerste factuur met dit abonnement?

De eerste factuur loopt van het moment van aansluiten tot en met de maand erna. Dit betekent dan ook dat de abonnementkosten over deze periode berekend wordt. Dit is omdat bij ons de abonnementkosten over de huidige maand berekend wordt en altijd loopt van de 1e van een maand tot het einde van een maand.
De volgende factuur loopt letterlijk over 1 maand

Als je wilt dat een collega van mij met je meekijkt naar de factuur, dan kun je hierover contact opnemen met mijn collega's via Twitter Facebook of via de chat. Vanwege pirvacyredenen kan ik vanuit hier geen gegevens inzien.

In My Vodafone zie je als je naar het kopje rekeningen gaat en dan op de naam van de factuur klikt, kun je zien over welke data de factuur gaat. Kun je mij laten weten of het gelukt is met de factuur te specificeren en of deze factuur de eerste factuur is?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi NicolePap

Welkom op het forum!
Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd.

Is dit de eerste factuur met dit abonnement?

De eerste factuur loopt van het moment van aansluiten tot en met de maand erna. Dit betekent dan ook dat de abonnementkosten over deze periode berekend wordt. Dit is omdat bij ons de abonnementkosten over de huidige maand berekend wordt en altijd loopt van de 1e van een maand tot het einde van een maand.
De volgende factuur loopt letterlijk over 1 maand

Als je wilt dat een collega van mij met je meekijkt naar de factuur, dan kun je hierover contact opnemen met mijn collega's via Twitter Facebook of via de chat. Vanwege pirvacyredenen kan ik vanuit hier geen gegevens inzien.

In My Vodafone zie je als je naar het kopje rekeningen gaat en dan op de naam van de factuur klikt, kun je zien over welke data de factuur gaat. Kun je mij laten weten of het gelukt is met de factuur te specificeren en of deze factuur de eerste factuur is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic