21454345435435

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Super abonnement afsluiten

Geachte heer mevrouw,

Ik heb een aantal korte vragen over het sim only mobiel abonnement Red Super
1. Dit is de eerste keer dat ik zon abonnement koop. als de dekking niet goed genoeg is, zij het een telefoontechnisch dan wel een netwerktechnisch problrem, kan ik dan de resterende looptijd van het contract beeindigen? (i.e. ik draag niet de kosten voor de resterende looptijd van het contract)?
2. Is de dubbele data regeling van toepassing voor de gehele looptijd van het contract (2 jaar)?
3. Gelden er nog andere verborgen regelingen die de elementen van mijn rechten (aantal smsen / bel minuten / dataverbruik) kunnen beperken? (Afgezien van de fair use regeling tav dataverbruik in de EU).

Dank als deze vragen schriftelijk kan beantwoorden Dit zijn voor mij namelijk nog de twijfelpunten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi 21454345435435.

Ik zal je vragen per punt beantwoorden:
1. Je kunt niet zomaar een contract beëindigen. Mocht je zeker willen weten of de dekking goed is, dan kun je dit altijd even via onze klantenservice navragen. Zij kunnen checken hoe de dekking op jouw postcode is.
2. Als jij het juiste Ziggo abonnement hebt, krijg je inderdaad de gehele looptijd van het contract Dubbele Data.
3. Verder zijn er naast de FUP geen andere regelingen 🙂

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi 21454345435435.

Ik zal je vragen per punt beantwoorden:
1. Je kunt niet zomaar een contract beëindigen. Mocht je zeker willen weten of de dekking goed is, dan kun je dit altijd even via onze klantenservice navragen. Zij kunnen checken hoe de dekking op jouw postcode is.
2. Als jij het juiste Ziggo abonnement hebt, krijg je inderdaad de gehele looptijd van het contract Dubbele Data.
3. Verder zijn er naast de FUP geen andere regelingen 🙂

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi 21454345435435,

Zijn je vragen beantwoord met het bericht van Sietske?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic