MartinR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together

Na bijna een maand bezig te zijn geweest heb ik nu eindelijk mijn nieuwe abonnement. Red together. Hierbij was mij beloofd dat mijn multi data sim in tack zou blijven binnen dit abonnement. Maar wat schets mij verbazing.... Jammer maar deze werk niet meer, Gelijk de klantenservice gebeld en zij kunnen niks meer voor mij betekenen. Wel krijg ik te horen dat er meer mensen hierover geklaagd hebben.
Hoe gaan we dit oplossen vodafone? zet deze service gewoon ook aan voor together klanten!!


mvg
Martin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Martin,

Welkom op de community.

Ik kan mij goed voorstellen dat je bij dit abonnement gebruik wilt blijven maken van je multisim!
Helaas is dit niet mogelijk met het Red together abonnement. ZIe voor meer informatie https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml

Ik zal je feedback intern doorzetten. Mocht het alsnog geactiveerd worden bij dit abonnement, dan zie je dit via bovenstaande link ook terug.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Martin,

Welkom op de community.

Ik kan mij goed voorstellen dat je bij dit abonnement gebruik wilt blijven maken van je multisim!
Helaas is dit niet mogelijk met het Red together abonnement. ZIe voor meer informatie https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml

Ik zal je feedback intern doorzetten. Mocht het alsnog geactiveerd worden bij dit abonnement, dan zie je dit via bovenstaande link ook terug.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MartinR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje vreemd dat ze je dit hebben laten weten. Vanaf het begin was het op de community al duidelijk dat een duo-simkaart wel zou werken maar een multi-simkaart niet. Dat je dit hebt vernomen via de klantenservice van Vodafone verbaast me dan ook wel heel erg eigenlijk. Er zijn zeker meer mensen die aangegeven het onhandig te vinden dat deze dienst nu niet meer te gebruiken is maar dat is nu eenmaal opgenomen in de voorwaarden. Het is eigenlijk al een deel abonnement maar dan met andere toestellen.

Het gewoon aanzetten moet ik je denk ik wel mee teleurstellen, dat zal Vodafone niet gaan doen. Het blijft heel erg vervelend en terug kan je niet meer omdat je buiten je 14 dagen bedenk tijd zit. Mocht je er toch nog een klacht over hebben dan kan je het beste een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en anders via de klachten pagina van Vodafone.

Het is en blijft vervelend, begrijp ik ook, zeker als je denkt dat je het wel hebt en nu niet hebt.
Maar zelf denk ik dat er niet veel aan te doen is. Klacht indienen, dat is nog mogelijk maar of het helpt?!


*Steven was me net voor... maar laat mijn bericht toch staan*
FTB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja.
Ik heb ook zo'n ervaring. Helemaal niet leuk.
Ik had een sim in mijn telefoon. Al jaren klant van Vodafone (en Ziggo).
Ik wilde mijn lieve echtgenote ook op Vodafone hebben. Ruim 2 maanden mee bezig geweest. In tussentijd kwam Red Together. Dus omgezet. En inderdaad werkt mijn tablet niet meer via 4G. grr.
Ik was hier niet over geïnformeeerd.

Nu heb ik Red Together/Ziggo voor 2 jaar.

  • In totaal 160GB telecom data Euro 65 in de maand
  • In totaal 200Mb snelheid Euro 60 in de maand
  • totaal 125 Euro
  • En géén sim voor mijn tablet (die kost nog eens 15 Euro omdat die gezien wordt als een extra persoon)

Heb ik al die bandbreedte nodig?
Nee. helemaal niet. De gedachte was ontzorgd te zijn. En daar wil ik dan best extra voor betalen.
De bandbreedte nam ik op de koop toe.

Maar kijk: genoeg is een keer genoeg. Dat Vodafone/Ziggo geld willen verdienen, Dat is prima. Dat moet ook. Anders houden ze op te bestaan. En ook zij mogen een goede boterham eten. Maar. Door dat multisim beleid voel ik me nu gemolken. Melken mag, maar doe dat dan bij een koe. Ik voel me in ieder geval een rund als ik ook nog eens voor de multisim die extra 15 Euro per maand ga betalen. En ik voel me door dit beleid genomen. Het voelt echt heel verkeerd.

En mijn lieve echtgenote kan me dit ook liefjes vertellen: "goede koop heb je gedaan (sarcasme)". En ze heeft gelijk.

Heb ik extra bandbreedte, dan wordt ik nu belemmerd in het gebruik
Ik ervaar grote hinder door iedere keer met de tablet op een (vertrouwde) wireless te moeten inloggen. Kost me gewoon veel tijd en ongemak. Ik hoor mensen zeggen dat ik dan die 15 euro per maand moet betalen voor een extra sim. Een dienst die ik bij mijn veel goedkoper abonnement al wel had. Die toen ook door een ander gebruikt komn worden (de extra persoon) . Zoals gezegd. Genoeg is genoeg.

Ik ga niet vechten om onder het contract uit te komen. Ik neem mijn verlies. Tot over twee jaar. Dan reken ik wel af. Afrekenen met de voeten. Ik zal namelijk vanzelf zien dat ik de banbreedte helemaal niet gebruik. Temeer daar ik niet de moeite ga nemen om de tablet iedere keer te connecten. Dan ga ik over op een ander abonnement. Bij een andere provider. Waar men wel met mijn belangen rekening houdt. En dan ga ik ook over naar die ander voor internet/televisie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Haha... 1x is genoeg hoor FTB
Daarom heb ik antwoord gegeven op je andere topic, vind je vast wel goed 🙂
FTB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy

Ik adviseer iedereen niet (meer) met Vodafone in zee te gaan.
Onder het motto dat Vodafone wat kan leren van Klaverblad verzekeringen reclames.

Ik lees overal dat wordt uitgelegd DAT Vodafone deze keuze heeft gemaakt, maar nergens waarom.
Ik noem het nu : de arrogantie van marktmacht. Het markmacht narcisme

Mvg
FTB
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is ieder z'n keuze FTB.
Bij elke provider is wel wat aan de hand!

Iedereen is vrij om z'n keuze te maken, die je zelf ook hebt gemaakt.
Eigen onderzoek is ook belangrijk en dat mag je ook niet zomaar wegschuiven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic