shai007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

Vorige week kreeg ik een bericht om over te stappen naar red together. Ik heb formulier ingevuld, maar heb reeds nog geen antwoord terug ontvangen. Was een black Friday actie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi shai007
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de Community valt daar niet zoveel over te zeggen omdat wij klanten onder elkaar zijn die elkaar willen helpen. De vraag die jij hebt moet echt door de klantenservice van Vodafone in het systeem worden bekeken. Daarom mijn advies om de klantenservice van Vodafone te bellen en anders via een chat te starten, dan kan je iemand via internet spreken (als deze aanwezig zijn).

Ik denk dat het allemaal wel goed komt hoor. Het is op het moment super druk door BF en dan kan het natuurlijk wat meer tijd in gaan zitten. Maar neem contact op met de klantenservice, dan weet je meer. Veel succes en natuurlijk veel plezier bij Vodafone Red Together 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi shai007
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de Community valt daar niet zoveel over te zeggen omdat wij klanten onder elkaar zijn die elkaar willen helpen. De vraag die jij hebt moet echt door de klantenservice van Vodafone in het systeem worden bekeken. Daarom mijn advies om de klantenservice van Vodafone te bellen en anders via een chat te starten, dan kan je iemand via internet spreken (als deze aanwezig zijn).

Ik denk dat het allemaal wel goed komt hoor. Het is op het moment super druk door BF en dan kan het natuurlijk wat meer tijd in gaan zitten. Maar neem contact op met de klantenservice, dan weet je meer. Veel succes en natuurlijk veel plezier bij Vodafone Red Together 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad @shai007?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic