IrisG

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Together abonnement € 50 Dataroamingblokkade en Alles in 1 op Reis Wereld ???

Op mijn vandaag afgesloten contract voor Red Together staat ook :
€ 50 Dataroamingblokkade € 0,00 en Alles in 1 op Reis Wereld.

Kan iemand mij vertellen waarom dit op mijn abonnement staat, ik zie dat verder nergens terugkomen op de site? Dacht dat in iedergeval Alles in 1 op Reis Wereld een blox was welke je aan of uit moet zetten, zit dit nu er standaard bij?
En de € 50 Dataroamingblokkade heb je tegenwoordig toch niet meer nodig?

Kan iemand mij dit uitleggen?

Alvast bedankt
Iris
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi IrisG,

Leuk dat je voor ons nieuwe Red Together abonnement kiest!

De Alles in 1 op Reis Wereld BloX staat automatisch aan om jou te beschermen tegen eventuele hoge kosten als je buiten Europa bent en je dataroaming aan hebt staan. De BloX zal dan dus ingeschakeld worden in plaats van dat je buitenbundelkosten maakt die buiten de EU heel hard oplopen.
Je kunt er uiteraard voor kiezen om de BloX uit te schakelen als je dat liever hebt.

Wat betreft de €50,- dataroamingblokkade: deze heb je zeker nodig!
De blokkade is ervoor als je buiten de EU gebruik maakt van dataroaming óf wanneer je door je gebruikelijke bundel heen bent binnen de EU. De dataroamingblokkade zorgt ervoor dat wanneer je buiten je bundel gaat door het gebruik van data, je niet boven €50,- kunt gaan. Alleen maar handig dus 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi IrisG,

Leuk dat je voor ons nieuwe Red Together abonnement kiest!

De Alles in 1 op Reis Wereld BloX staat automatisch aan om jou te beschermen tegen eventuele hoge kosten als je buiten Europa bent en je dataroaming aan hebt staan. De BloX zal dan dus ingeschakeld worden in plaats van dat je buitenbundelkosten maakt die buiten de EU heel hard oplopen.
Je kunt er uiteraard voor kiezen om de BloX uit te schakelen als je dat liever hebt.

Wat betreft de €50,- dataroamingblokkade: deze heb je zeker nodig!
De blokkade is ervoor als je buiten de EU gebruik maakt van dataroaming óf wanneer je door je gebruikelijke bundel heen bent binnen de EU. De dataroamingblokkade zorgt ervoor dat wanneer je buiten je bundel gaat door het gebruik van data, je niet boven €50,- kunt gaan. Alleen maar handig dus 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic