Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Red Together - Kan ik deze nu al activeren?

Je hebt vast wel de topic van Serkan gelezen over het nieuwe Red Together abonnement van Vodafone. Graag wil ik nog wat extra informatie toevoegen aan het bericht van Serkan:

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Vodafone klantenservice raden je aan om daarna contact op te nemen met de experts (0800-0200056). Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Je kunt een regulier abonnement ook omzetten naar een Red Together!!
De afdeling migratie beoordeelt uiteindelijk of een abonnement overgezet kan worden, hier zitten wel wat voorwaarden aan natuurlijk. Wat betreft een contract van de kinderen; daar geldt hetzelfde voor maar ik ga ervan uit dat zij alleen kunnen overstappen als ze geen contract meer hebben. Deze info kan je het best navragen bij de experts! Daar kan ik verder geen uitspraken over doen, dat kan de afdeling migratie (experts klantenservice). Bestaande abonnementen moet je mogelijk overdragen. Hierover lees je meer bij Contract overdragen.

Speciale pagina's voor dit geweldige abonnement:

  • https://www.vodafone.nl/together/
  • https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml


Bekijk of het iets voor jouw is en wie weet zit jij straks met 5 groepsleden in een Red Together abonnement. Je groepsleden hoeven niet op hetzelfde adres te wonen om Red Together te kunnen activeren. Het is wel nodig dat de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één klantnummer vallen.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic