LarsdVries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening €35 hoger door telefoontjes die ik niet gemaakt heb

Hallo,

Mijn rekening van september is deze keer €46,98 i.p.v. de gebruikelijke €12. Volgens mijn rekening in de app komt dit omdat de Alles-in-1 Wereldbundel de afgelopen maand meerdere keren automatisch is geactiveerd, toen ik op vakantie was naar de VS. Dit vind ik erg raar, aangezien ik de afgelopen 5 weken niet één keer gebeld heb met mijn mobiele telefoon, of data gebruikt heb. Kan ik een bezwaar indienen tegen de hogere, onjuiste kosten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi LarsdVries
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is vervelend. Op vakantie zijn geweest in de VS, geen mobiel hebben gebruikt, en toch een rekening. Daar is vast een verklaring voor en anders moeten ze het even uitzoeken bij Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en dit soort dingen moet je echt vragen bij de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom deze in rekening is gebracht. Je kan ook een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook maar je kunt ook eventueel via hier een chat starten.

Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Was vast heel erg geweldig in de VS? Nog altijd mijn droom land om eens naar toe te gaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi LarsdVries
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is vervelend. Op vakantie zijn geweest in de VS, geen mobiel hebben gebruikt, en toch een rekening. Daar is vast een verklaring voor en anders moeten ze het even uitzoeken bij Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en dit soort dingen moet je echt vragen bij de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom deze in rekening is gebracht. Je kan ook een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook maar je kunt ook eventueel via hier een chat starten.

Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Was vast heel erg geweldig in de VS? Nog altijd mijn droom land om eens naar toe te gaan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @LarsdVries,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Is alles duidelijk nu? Zodra je telefoon in de VS verbinding maakt met het buitenlands netwerk, wordt deze bundel geactiveerd. Wanneer je dit dus niet wilt, kun je het beste alle mobiele data uitschakelen via de instellingen van je telefoon.

Groetjes, Sharon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen terugkoppeling, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic