Rita110

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening bedrag hoger

Ik heb een rekening gekregen en dit bedrag is hoger dan afgesproken zonder dat ik buiten mijn bundel ben gegaan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rita110

Welkom op de Community.

De eerste factuur met een abonnement:
Deze is wat hoger. Dat heeft te maken met het moment waarop je abonnement is ingegaan.
De vaste maandkosten van je abonnement betaal je altijd een maand vooruit. Heb je het abonnement halverwege de maand aangesloten? Dan zijn de abonnementskosten van de eerste halve maand opgeteld bij de abonnementskosten van de volgende maand. Op je eerste rekening staan ook de eenmalige kosten. Bijvoorbeeld de aansluitkosten en de kosten voor het toestel dat je hebt gekocht.

Is je abonnement veranderd?
Dan kan het er net even iets anders uitzien op je rekening.
Door het verlengen van je abonnement bijvoorbeeld. De abonnementskosten staan dan twee keer op je rekening. Geen zorgen! Je betaalt niet 2 keer. Je ziet de abonnementskosten tot het moment van verlengen van je oude abonnement en de kosten van je nieuwe abonnement nadat je verlengd hebt.

In My Vodafone kun je de rekening specificeren door op de naam van de factuur te klikken. Hierdoor kun je zien waaruit de factuur is opgebouwd.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rita110

Welkom op de Community.

De eerste factuur met een abonnement:
Deze is wat hoger. Dat heeft te maken met het moment waarop je abonnement is ingegaan.
De vaste maandkosten van je abonnement betaal je altijd een maand vooruit. Heb je het abonnement halverwege de maand aangesloten? Dan zijn de abonnementskosten van de eerste halve maand opgeteld bij de abonnementskosten van de volgende maand. Op je eerste rekening staan ook de eenmalige kosten. Bijvoorbeeld de aansluitkosten en de kosten voor het toestel dat je hebt gekocht.

Is je abonnement veranderd?
Dan kan het er net even iets anders uitzien op je rekening.
Door het verlengen van je abonnement bijvoorbeeld. De abonnementskosten staan dan twee keer op je rekening. Geen zorgen! Je betaalt niet 2 keer. Je ziet de abonnementskosten tot het moment van verlengen van je oude abonnement en de kosten van je nieuwe abonnement nadat je verlengd hebt.

In My Vodafone kun je de rekening specificeren door op de naam van de factuur te klikken. Hierdoor kun je zien waaruit de factuur is opgebouwd.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Rita110
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je rekening controleren via My Vodafone.
Daarin kan je je rekening downloaden en inzien wat ze nu meer in rekening hebben gebracht.

Mocht je het daar dan niet mee eens zijn dan zou je een privé bericht kunnen sturen via Twitter en/of Facebook en dan kunnen ze daar inzien hoe of wat. Waarschijnlijk kunnen ze dan ook een antwoord geven. Via de Community is dit niet mogelijk namelijk, vanwege Privacy.

** met de geweldige extra info van Steven kom je er vast wel uit **

Fijne Feestdagen alvast 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt of heb je hier nog vragen over?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
I.v.m. uitblijven reactie topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic