tongolf

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

rekening betalen

18 december zou er een automatische incasso plaats vinden die ik heb geweigerd omdat dit altijd rond
de 22e plaatsvond.Ik krijg de 20e altijd mijn geld inmiddels heb ik het met een ideaal betaling vanmorgen overgemaakt maar bij de rekening staat nog steeds dat de betaling in behandeling is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top, anders mag je natuurlijk ook een chat starten via My Vodafone.
Via hier kan ik namelijk niet in de systemen waardoor ik niks kan controleren, maar ik blijf wel graag op de hoogte of het dadelijk ook correct staat.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi tongolf
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zorg in ieder geval dat alles goed is ingevuld zodat ze het sneller kunnen verwerken. Vermeld bij je betaling je mobiele nummer en je klantnummer. Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het terug op je contract, op elke rekening en in My Vodafone. De verwerking via internetbankieren kan 2 dagen duren.

Vooral die laatste regel is van belang, het kan 2 dagen duren!
Aangezien je het vanmorgen hebt overgemaakt, gisteren dus want je hebt het gisteren geschreven, kan het dus nog tot zeker vandaag, vanmiddag en ander morgen duren. Mocht het nu aan het einde van de dag nog niet zijn gelukt kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (Bel 1201 - Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 08.00 - 18.00 uur) door te bellen en anders door een chat te starten. Ze kunnen dan voor je bekijken wat er aan de hand is.

Succes en alvast hele Fijne Feestdagen gewenst.
tongolf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goedemorgen Energieboy
bedankt voor je reactie en ik heb het een en ander in werking gesteld,
je was erg duidelijk en ik laat nog wel weten of het gelukt is,
Fijne Feestdagen toegewenst en een prettige jaarwisseling
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels al verwerkt of staat het nog steeds als open tongolf ?
tongolf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
er staat dat de betaling in behandeling is, overigens bedankt voor je reactie,
Prettige Feestdagen en een Prettige Jaarwisseling
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht het binnen 1 of 2 dagen niet veranderd is, stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan controleren wij voor je of de betaling al binnen is en correct staat. Alvast fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling!
tongolf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
beste Steven ,ik beschik niet over facebook of twitter maar laat het je via deze weg wel weten.bvd
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top, anders mag je natuurlijk ook een chat starten via My Vodafone.
Via hier kan ik namelijk niet in de systemen waardoor ik niks kan controleren, maar ik blijf wel graag op de hoogte of het dadelijk ook correct staat.
tongolf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
goedemiddag Steven, zojuist heeft de klantenservice van Vodafone gebeld met de mededeling dat de betaling binnen was .Hartelijk dank voor je bemoeienissen en goede raad. Ik had een mail gestuurd en daar op hebben ze gereageerd. Dit was de eerste kennismaking met het forum en ben dik tevreden met de hulp die ik kreeg. Wens iedereen Fijne Dagen en een Goed Begin.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat leuk om te horen 🙂 Dankjewel en natuurlijk graag gedaan!! Ik ben blij voor je dat het is opgelost! Alvast een fijn uiteinde!
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic