Veronique77

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S7 herkent eigenaarsaccount google niet

S7 is terug naar fabrieksinstelling na 5x onjuiste ontgrendeling. Bij herinstallatie heb ik mijn google account ingevoerd. De telefoon geeft aan dat dat niet de eigenaarsaccount is. Maar dit is de enige account die er ooit op gestaan heeft. Help!

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Dit is niet iets wat wij kunnen controleren 😞
Wat je zou kunnen proberen is een hard reset. Hierdoor wordt hij helemaal gewist. Maar wel van te voren een back-up!
Daarna raad ik je aan om te wachten met je back-zo terug te zetten. Ik zou dan eerst als ik jou was je Google account invoeren.
Veronique77
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
S7 is terug naar fabrieksinstelling na 5x onjuiste ontgrendeling. Bij herinstallatie heb ik mijn google account ingevoerd. De telefoon geeft aan dat dat niet de eigenaarsaccount is. Maar dit is de enige account die er ooit op gestaan heeft. Help!

Veronique77
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat snap ik. Maar het is wel mijn telefoon en mijn account. Hoe kan dit dan? En vooral hoe kan ik dit voorkomen?
En hoe doe ik een harde reset?
Anonymous
Niet van toepassing
Hoe dit kan durf ik je niet te zeggen, helaas 😞 Maybe dat iemand anders het weet waardoor dit komt.

Een hard-reset is het laatste redmiddel. Als de soft-reset de problemen niet heeft verholpen, dan kun je jouw toestel een hard-reset geven. Een hard-reset kan het beste omschreven worden als het terugzetten van de fabrieksinstellingen. Dit houdt dus in dat bij een hard-reset je toestel weer ontwaakt zoals deze uit de fabriek kwam. Al uw gegevens en aangepaste instellingen worden definitief verwijderd, evenals alle toepassingen die u hebt gedownload en geïnstalleerd. Maak altijd eerst een back-up alvorens u een hard-reset uitvoert! De gegevens op je SD-kaart worden niet verwijderd. De hard-reset kan op 2 manieren worden uitgevoerd: via het menu of doormiddel van je hardware knoppen. Waarschuwing!!! Door uw toestel een hard reset te geven, worden alle geïnstalleerde applicaties en gebruikersgegevens gewist. Maak voordat u de hard reset uitvoerd een BACK-UP van uw persoonlijke gegevens en verwijder de SD kaart! De applicaties die waren geïnstalleerd, moeten opnieuw worden gedownload. Applicaties waarvoor is betaald, kunnen kosteloos worden gedownload, omdat deze zijn gekoppeld aan de Google-account van de gebruiker. Het uitvoeren van de hard-reset geschiedt altijd op EIGEN RISICO.

'Hard-reset' uitvoeren
1. Houd de volgende toetsencombinaties ingedrukt tijdens het opstarten van het apparaat:
- Aan- uitknop + de volume naar beneden knop
- Aan- uitknop + de volume naar boven knop
2. Vervolgens kom je in een menu terecht waar je met de volume toetsen kunt navigeren en met de startscherm knop (midden onderin) een keuze kunt bevestigen. Kies hier voor fabrieksinstellingen resetten, hard reset of factory data reset.

Zie voor meer informatie:http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068714



Veronique77
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,

Een harde reset heb ik niet geprobeerd, de telefoon was al juist terug gegaan naar de fabrieksinstellingen, dus ik was alles al kwijt. Maar goed ik heb wel de oplossing en de oorzaak van het probleem. Misschien nuttig voor een ander.

De oplossing en oorzaak van het probleem. Tijdens dhe herinstallatie was ik het wachtwoord van mijn google account vergeten en heb ik een wachtwoord reset gedaan. En dat is de oorzaak van het probleem. Ik heb 24 uur moeten wachten voordat ik mijn telefoon wel mijn google account herkende als eigenaarsaccount. Dit schijnt het geval te zijn als je 72 uur voor de herinstallatie een wachtwoordreset hebt gedaan.
Anonymous
Niet van toepassing
Top dat je de oplossing hier ook post
Ga ik meenemen mocht er ooit iemand met dit issue rondlopen.
Ik raad je wel aan om standaard een back-up in te stellen zodat je niks kwijt raakt. Dit kan via de tel zelf.
Tevens kun je hiervoor ook apps gebruiken zoals dropbox etc. Voor je foto's en documenten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic