Beantwoord

Safetynet fout na update

  • 18 juni 2018
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Ik krijg deze melding na het installeren van een update verder heb ik niks veranderd aan mijn toestel. Nee, hij is niet geroot zo uit de door. Rootchecker inmiddels al weer verwijderd. Safteynet check zegt hetzelfde. Al geprobeerd naar de fabrieksinstellingen en ook dat werkt niet.

https://bgros26334.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/30916iBA940E503DC2F393/image-size/large?v=1.0&px=999
icon

Beste antwoord door Tomvd 24 juli 2018, 10:39

Nou ja en nee. Goede is dat het probleem verdwenen is. Slechte is dat ik geen idee heb waardoor.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Oke, dan ben ik in ieder geval blij dat het opgelost is, mocht je er nog achter komen waardoor het opgelost is dan horen wij dit graag 🙂
Nou ja en nee. Goede is dat het probleem verdwenen is. Slechte is dat ik geen idee heb waardoor.
Heb je inmiddels wel al een oplossing?
Hoi Steven nog geen kans gezien om langs te gaan.
Ik zie dat je via het forum van Samsung ook deze vraag hebt gesteld @Tomvd
Ben je inmiddels langs een servicepunt geweest of langs een van onze winkels?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Tomvd ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zelf weet ik daar niet zoveel van af. Misschien zou je de klantenservice kunnen bellen en/of een chat aangaan via My Vodafone. Je kan ook een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze je vast wel helpen. Andere klanten zouden je kunnen helpen maar je wacht al 19 uren dus misschien is bovenstaande nog een tip?

Succes in ieder geval.