Gerritwk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Cashback

Hallo,

Ik ben in de maand Juli een abonnement aangegaan bij Vodafone met nieuw S9 toestel. Nu begrijp ik dat naast de korting van Vodafone op het toestel er ook een cashback actie is van Samsung over dezelfde periode van aankoop. Samsung vraagt echter een bon of rekening met naar ik aanneem de EAN en IMEI codes, en deze heb ik niet ontvangen. Of volstaat het opsturen van het Vodafone contract (zonder die codes) ook?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hou Gerritwk
De pakbon wordt altijd meegestuurd, via mail of op de onderkant van de doos. In de winkel krijg je hem ook mee.
Stuur je ons een berichtje via Twitter of Facebook? Dan vragen we de pakbon voor je op en sturen hem alsnog naar je.
De Ean code staat op de doos waar de telefoon in zat. Deze kunnen wij helaas niet voor je achterhalen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hou Gerritwk
De pakbon wordt altijd meegestuurd, via mail of op de onderkant van de doos. In de winkel krijg je hem ook mee.
Stuur je ons een berichtje via Twitter of Facebook? Dan vragen we de pakbon voor je op en sturen hem alsnog naar je.
De Ean code staat op de doos waar de telefoon in zat. Deze kunnen wij helaas niet voor je achterhalen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic