Renekln

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Note 9

Graag wil ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone met een nieuw toestel, hiervoor wil ik graag de Samsung Galaxy Note 9 pre-orderen. Op de site van Vodafone is de Note 9 op dit moment echter alleen nog maar te bestellen in het Ocean Blue en ik zou hem graag in het Midnight Black willen hebben. Mijn vraag is daarom of Vodafone deze telefoon ook in het Midnight Black beschikbaar zal stellen, zo ja; wanneer? Bij andere providers is de Note 9 wel in meerdere kleuren te bestellen, maar ik zou graag bij Vodafone blijven. Ook is er niet vermeld wat het interne geheugen van de Note 9 is als je hem aanklikt op de Vodafone site, is dit gewoon de standaard versie (128GB)?

Alvast bedankt!

Mvg,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is hier nog niks bekend betreft de verschillende kleuren. Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur en je kunt hen bereiken via 0800-0560.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is hier nog niks bekend betreft de verschillende kleuren. Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur en je kunt hen bereiken via 0800-0560.
Renekln
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven bedankt voor je snelle reactie. Ik heb vandaag al gebeld met deze afdeling en gesproken met twee personen die hier ook niks over konden zeggen. Is het wel bekend of de Note 9 die te bestellen is de 128GB variant is? Graag ontvang ik meer informatie als ook bekend is of de Midnight Black variant beschikbaar komt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Renekln
Het vervelende is dat niemand op de Vodafone Community daar iets over kan zeggen. Dit weet toch echt alleen de verkoop afdeling. Als die er nog niets over kunnen zeggen dan is het nog even afwachten.

Erg vervelend natuurlijk, begrijp dit zeker wel. Stel anders de vraag eens via een privé berichtje op Twitter en/of Facebook. Misschien kunnen die wel iets voor je betekenen? (Weet niet zeker, het is het vragen waard)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic