alette1996

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s4 valt uit

Hallo mensen. Sinds gisteren valt mijn samsung galaxy s4 steeds uit. Dit gebeurt wanneer ik op het vergrendel knopje druk. Heeft iemand dit ook gehad?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @alette1996 ,

@Per probeer altijd en oplossing te zoeken ;).
Maak je gebruik van en flip cover of ander soort hoesje? Soms kan daardoor druk op het achterste van het toestel ontstaan en dan zeker bij de batterij.
Het kan ook en software fout zijn op je toestel, want ik neem aan dat je toestel niet opeens uit het plots deze actie nabootste? Is er in de tussentijd wat misschien mis gegaan?

Je knop zou ook defect kunnen zijn geraakt (moeilijk uit te leggen hoe het kan ontstaan in woorden).Anders kun je even en reset maken back up je gegevens via Samsung Kies verlies je geen foto's, video's, muziek, agenda notities, contacten, smsen (apps instaleer je gewoon later weer op het toestel door in te loggen met je Google account en deze te downloaden via de Google Play Store)

Bekijk in context

4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @alette1996
Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling:(
Ik adviseer om een backup van je toestel te maken en hem dan eens helemaal te resetten naar de fabrieksinstellingen. Je krijgt dan een gelijk de nieuwste software op je toestel. Misschien heeft onze one & only @SamsungExpert nog een alternatieve oplossing voor je...

Fingers crossed, Per
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @alette1996

Al ben ik dan niet@SamsungExpert. Heb je al eens de telefoon aan Samsung Kies gekoppeld via de pc?
Er zou een bug in de software kunnen zitten, dat is in mijn ogen als Friesian horse;) een mogelijke optie.
Maar ik ben geen expert als SamsungExpert
En waar@Per naar verwijst daarmee maak je de telefoon weer vrij van apps die jij er op hebt gezet.
Wees bij het kiezen van apps wel kritisch sommige kunnen ook invloed hebben op belangrijke processen in je telefoon, je bevrijdt je telefoon van apps die mogelijk troubles kunnen geven.
Geloven is goed.....zeker weten is beter.Onverschillige kat

Groet,
Friesian
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @alette1996 ,

@Per probeer altijd en oplossing te zoeken ;).
Maak je gebruik van en flip cover of ander soort hoesje? Soms kan daardoor druk op het achterste van het toestel ontstaan en dan zeker bij de batterij.
Het kan ook en software fout zijn op je toestel, want ik neem aan dat je toestel niet opeens uit het plots deze actie nabootste? Is er in de tussentijd wat misschien mis gegaan?

Je knop zou ook defect kunnen zijn geraakt (moeilijk uit te leggen hoe het kan ontstaan in woorden).Anders kun je even en reset maken back up je gegevens via Samsung Kies verlies je geen foto's, video's, muziek, agenda notities, contacten, smsen (apps instaleer je gewoon later weer op het toestel door in te loggen met je Google account en deze te downloaden via de Google Play Store)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic