Lennart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung GALAXY S5 (Plus) G901F

Hallo,

Wanneer is de Samsung GALAXY S5 (Plus) G901F beschikbaar om te mee te verlengen via de vodafone website?

http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/SM-G901FZWAPHN
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Momenteel vindt je van Samsung de volgende toestellen met de 4G+ optie.


  • Galaxy Note 4
  • Galaxy Alpha
  • Galaxy S5 (4G+ variant)

Let op! 4G+ is op zicht heel klein in Nederland je kunt meer details voor volgend jaar ook zien op, https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml Dus dat je overal 4G+ hebt dat niet voordat er hier vergissingen mee worden gemaakt met 4G+ & 4G. 4G is voor 90% verspreid in Nederland.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Lennart
Fijn om te horen dat je ons abonnement weer wil verlengen. Op dit moment hebben wij helaas nog geen informatie of we het toestel aan gaan bieden en zo ja per wanneer. Het is natuurlijk altijd mogelijk om via een van onze wederverkopers de telefoon te combineren met een van onze abonnementen.
Houd onze website in de gaten, als we het toestel aan gaan bieden dan zie je het daar verschijnen.
Gr Per

Bovenstaande bericht is per ongeluk onjuist geplaatst.
Douweprins

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe kunnen jullie dan een S5 toestel aanbieden met 4g+ ondersteuning? voor zover ik weet kan alleen de S5 plus met typenummer G901F 4g+ ondersteunen! (ook ik wil graag verlengen met de S5 plus).
Lindaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ben ik ook wel benieuwd naar..
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Douweprins & @Lindaa Sorry, mijn collega Per vergiste zich. Het model dat wij leveren is inderdaad de G901F

Het toestel heeft blijkbaar diverse benamingen: SM-G901F, Galaxy S5 4G+, Galaxy S5 LTE-A. Allemaal hetzelfde toestel dus, en dit is ook het model dat we leveren als je een S5 4G+ besteldt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Momenteel vindt je van Samsung de volgende toestellen met de 4G+ optie.


  • Galaxy Note 4
  • Galaxy Alpha
  • Galaxy S5 (4G+ variant)

Let op! 4G+ is op zicht heel klein in Nederland je kunt meer details voor volgend jaar ook zien op, https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml Dus dat je overal 4G+ hebt dat niet voordat er hier vergissingen mee worden gemaakt met 4G+ & 4G. 4G is voor 90% verspreid in Nederland.
Cornéé1979

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoellang duurt het nog voor er landelijk helemaal dekking is zoals 4G ?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Cornéé1979,

Vodafone is continu bezig met het verbeteren van haar Netwerk. Landelijk zal nooit lukken want er zijn ook plekken waar geen mast geplaatst mag worden. Denk hierbij aan natuurreservaten etc. Hier op het forum kun je zien wanneer er ergens aan het netwerk wordt gewerkt.
Zie https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml voor de dekking van het netwerk bij jou in de buurt.

Groetjes stevied86
Cornéé1979

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoelde dus ok wanneer 4G+ landelijk gereed is net zoals nu ook 4G voor 90% landelijk is.
Want nu is 4G+ nog maar ini de grote steden zoals Amsterdam enz,,
Hardenberg heeft ook een heel klein beetje 4G+ wat hie het korste in de buurt is.
Als je op de kaart kijkt en vooruit kijkt tot eind Juli dan veranderd er niet veel.
Straks is me S5 Plus 4G+ al versleten voor er dekking voor is.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Cornéé1979 ,

4G+ is eigenlijk niet echt helemaal actief in Nederland in andere landen is het en ander geval. Op dit moment kun je in en aantal grote steden gebruik maken van 4G+. Op dit moment is 4G nog steeds elke dag bezig met het verbeteren wat natuurlijk meer geld vraagt, in 2020 zal 5G al bereikt worden maar 4G+ zal waarschijnlijk niet zoals 4G in het hele land te gebruiken zijn. Op dit moment gaat verder kijken dan juli 2015 niet lukken. Mocht die periode klaar zijn dan kunnen de werkzaamheden misschien wel verder gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic