samsungprobleem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s7 edge meldingen probleem

hey,

ik heb al best wel lang last van meldingen die ik binnen krijg maar die ik niet zie. dus me telefoon gaat trillen of maakt geluid maar de meldingen zie ik niet. behalve de meldingen van whatsapp en de mail krijg ik binnen. maar bijvoorbeel van instagram of facebook niet dan moet ik de app ingaan om te kijken of iemand iets gestuurd heeft of me getagd heeft. ik heb alles geprobeerd in de instellingen maar het lukt maar niet. hopelijk kan iemand me hier mee helpen. ik hoop op een snelle reactie want ik word gek van het getril terwijl ik niks binnen krijg,....

Mvg,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi samsungprobleem,

Spelen er nog steeds problemen met betrekking tot de meldingen die niet worden getoond?

Heb je perongeluk niet geklikt op rechten van de apps waardoor de apps geen push meldingen meer naar je mogen sturen. Je zou dit even kunnen controleren door naar je Instellingen te gaan en te klikken op Applicaties en selecteer een app, klik op meldingen. Het volgende zou dan aangevinkt moeten staan:


  • Meldingen toestaan
  • Voorbeeld in pop-up
Kijk ook even of bij Instellingen en dan bij Meldingen welke app meldingen mogen versturen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je de apps al eens verwijderd of opnieuw geïnstalleerd? Eventueel een reset van het toestel doen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi samsungprobleem!

Heb je de tips van Steven- geprobeerd?


samsungprobleem
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Ja heb het gedaan maar werkt niet..
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi samsungprobleem

Zie je kans om even langs een Vodafone Winkel te gaan? Mijn collega's daar kunnen met jou meekijken en wellicht het probleem voor je oplossen. Mocht dit niet lukken, kunnen zij jou ook adviseren over een eventuele reparatie.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi samsungprobleem,

Wat is de status van het probleem? We ontvangen graag een update van je. Mochten we niks meer horen, wordt het topic gesloten.
samsungprobleem
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Sharon

Ik ben naar een vodafone winkel geweest maar ze konden niks doen ... de meldingen krijg ik nog steeds niet binnen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ohjee, dat schiet dan niet op!

SamsungExpert, misschien heb jij nog een tip?
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al eens gekeken bij je instellingen of daar alles aan staat om meldingen binnen te krijgen? Of eventueel in de apps zelf?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi samsungprobleem,

Spelen er nog steeds problemen met betrekking tot de meldingen die niet worden getoond?

Heb je perongeluk niet geklikt op rechten van de apps waardoor de apps geen push meldingen meer naar je mogen sturen. Je zou dit even kunnen controleren door naar je Instellingen te gaan en te klikken op Applicaties en selecteer een app, klik op meldingen. Het volgende zou dan aangevinkt moeten staan:


  • Meldingen toestaan
  • Voorbeeld in pop-up
Kijk ook even of bij Instellingen en dan bij Meldingen welke app meldingen mogen versturen.
samsungprobleem
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is gelukt! Ik heb het iets anders gedaan maat toch gelukt ! Alleen de meldingen van youtube krijg ik niet binnen dat is dan weer wel jammer.. maar voor de rest is het allemaal goed ! Bedankt allemaal !
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Toppie om dat te horen samsungprobleem :)!

Je bedoeld je abonnementen op Youtube als deze wat hebben geüpload?
Ga dan naar de Youtube app dan naar de instellingen en check even bij meldingen of de juiste opties staan aangevinkt, zo niet selecteer deze alsnog.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic