juk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Galaxy S7 Edge problemen met meldingen.

hello ,

ben net nieuw op het forum dus ben nog aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt, maarrrr komt goed.
om met de deur in huis te vallen wilde ik graag een vraag stekken over mijn Samsung galaxy S7 Edge.
een mooi toestel maar ik heb een behoorlijk probleem met de meldingen van het toestel. met mail, Whatsup.
als je een mail of watchup ontvangt krijg je normaal 1 geluids melding ondanks of je hem bekijkt of niet.
Nu is het bij mij zo dat ik een geluidsmelding krijg die blijft terug komen naar enkele min. Dit doet de telefoon net zo lang totdat je het bericht geopent hebt. je zult begrijpen dat dit niet echt optimaal is. Laatst krijg ik midden in de nacht een mail, waardoor ik uit mijn bed moest omdat die telefoon maar een melding blijft geven.
nu heb ik alles al gebropeerd in de app zelf en op de telefoon ( ook opnieuw opstarten ) maar hij blijft het doen. Heb nu het geluid van de meldingen uit staat maar dat is ook niet echt handig. maarja als ik hem heb aanstaan is het heel irritant Denk er nu aan om de telefoon terug te zetten naar fabrieks instelling om te zien wat hij dan doet.
maar voor ik dat doe wilde ik vragen of dit een bekent probleem is ( software fout ofzo) hoop dat jullie mij kunnen helpen. alvast bedankt

Gr Joregn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, kan me inderdaad voorstellen dat dit niet handig is....en zeker niet midden in de nacht.
Wat je eens kunt proberen is zowel in de mail app en whatsapp onder de instellingen van de geluiden te kijken en anders via de instellingen op de telefoon. Hier kun je zien of het correct staat etc.

Mocht het niet werken dan raad ik je aan om inderdaad het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet hierbij natuurlijk niet om een back-up te maken van je toestel.
Je zou ook eens kunnen kijken of er een software update is.....

Hopelijk wordt het hiermee verholpen en kun je voortaan weer de nacht aan een stuk door slapen 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, kan me inderdaad voorstellen dat dit niet handig is....en zeker niet midden in de nacht.
Wat je eens kunt proberen is zowel in de mail app en whatsapp onder de instellingen van de geluiden te kijken en anders via de instellingen op de telefoon. Hier kun je zien of het correct staat etc.

Mocht het niet werken dan raad ik je aan om inderdaad het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet hierbij natuurlijk niet om een back-up te maken van je toestel.
Je zou ook eens kunnen kijken of er een software update is.....

Hopelijk wordt het hiermee verholpen en kun je voortaan weer de nacht aan een stuk door slapen 🙂
juk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
He steven

Thans voor de snelle reactie. Wat betreft de update dat was een schot in de roos. Na de update kreeg ik op een of andere manier een scherm waar ik de herrinnerings meldingen kon beheren. Deze heb ik uitgezet en nu is alles oké. Krijg een melding per bericht. ???? dus dat wordt weer slapen.????????
Het gekke is alleen dat ik nu heel mijn telefoon af gezocht heb maar dat herrinnerings instelling scherm nergens meer kan vinden. Dussss misschien weet jij dat
Gr juk.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik weet niet of jij dezelfde instellingen hebt (heb zelf een HTC one M9 maar bij mij staat het onder het kopje geluid en meldingen en dan appmeldingen. Daar kan ik bepalen et door komt bij een app en wat verborgen moet blijven. Tevens zou je ook eens in whatsapp en de mail onder geluid en meldingen kunnen kijken

Gelukkig dat het opgelost is, ik zou namelijk niet te genieten zijn als me tel continu middenin de nacht afging ????
juk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb al mijn instellingen afgezocht maar helaas niks gevonden
Ben idd blij dat hij het nu goed doet. Dus laat ik het zo. Mijn zoektocht naar de herrinnerings instelling gaat wel door. mocht ik iets vinden laat ik het je weten zodat je ook misschien andere kunt helpen.
Gr jorgen
Anonymous
Niet van toepassing
Is goed, zodra ik de mogelijkheid en tijd heb om eens de instellingen te bekijken van een S7 en ik vind het dan zal ik het ook posten. In iedergeval het is opgelost;)
juk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
He Steven. Na flink wat worstelen heb ik de oplossing toch gevonden. Je gaat naar instellingen, toegankelijkheid. Hier staat meldings herinneren. Deze moet je dus uitzetten. Staat standaard aan denk. Dan is het probleem verholpen.

Hopenlijk hebben meer mensen er iets aan.
Gr jorgen
Anonymous
Niet van toepassing
Thnx voor je terugkoppeling 😄
Ik ga het meenemen! Thnx!
Kees_J

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super...... werd er gestoord van....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic