tdh10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S8

Dus gisteren mijn telefoon zou niet in rekening worden gebracht als gevolg van vocht detectie, ook al heb ik meer dan een uur "drogen " de haven. Nou ik heb de "reboot en sluit de lader " Hack dus ik kon gaan slapen, en toen ik wakker werd vandaag de telefoon zou niet in rekening gebracht. Op alle.

Ik was bang dat ik de telefoon beschadigd, maar toen ik het aangesloten in ergens anders het werkte prima. Dezelfde kabel werkte, dezelfde macht output, alles. Het enige dat niet zou werken was de adapter. Elke keer als ik probeer aan te sluiten in de telefoon met dezelfde adapter, krijg ik het vocht waarschuwing. Toen ik reboot het meteen verdwijnt en het opladen werkt prima met een andere adapter. Heeft de telefoon herinnerde zich de adapter een of andere manier en merkte het als disfunctioneel? Dit heeft geen zin voor mij.

Is dit gebeurd met iemand anders? Is het mogelijk om de telefoon te maken "Vergeet " de adapter? De adapter werkt prima met een ander elektronica product. Ik kom uit Hawaï en voordat je naar een winkel wilde ik dit vragen. Mensen hier suggereert mij om plaatsen als TCAWireless en enkele andere winkels te bezoeken. Moet ik gaan? Gelieve te helpen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi tdh10
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is een nogal warrig verhaal en ook mijn advies zou zijn, bedoek een Vodafone winkel (mits deze vanuit Vodafone is gekocht) en anders gewoon naar een andere mobiele telefoon winkel. Daar kunnen ze gelijk zien of er iets aan de hand is en misschien ook contacteren wat er aan de hand is (zegt niet dat ze het kunnen, maar het kan).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi tdh10
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is een nogal warrig verhaal en ook mijn advies zou zijn, bedoek een Vodafone winkel (mits deze vanuit Vodafone is gekocht) en anders gewoon naar een andere mobiele telefoon winkel. Daar kunnen ze gelijk zien of er iets aan de hand is en misschien ook contacteren wat er aan de hand is (zegt niet dat ze het kunnen, maar het kan).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas kun je niet aangeven om een adapter te vergeten in het toestel.
Kleine aanvulling op het vorige bericht: Indien het bij ons is aangeschaft, kun je het laten repareren. De adapter wordt dan vanuit een Vodafone winkel opgestuurd.
De reparateur zal onderzoeken wat er aan de hand is en als het niet onder de garantie valt, een opgave sturen hiervan. Kies je ervoor om het niet te laten repareren dan betaal je onderzoekskosten hiervoor.

Vanuit ons wordt er 6 maanden garantie geboden, vanuit Samsung is dit 2 jaar.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic